למכירה: יד ראשונה מיבואן, במחיר מצוין

יריד רכב ענק וראשון מסוגו: רכב חדש? רק תבחרו • לראשונה במגזר החרדי, יריד הרכב הענקי בירושלים מציג - כך תרכשו רכב חדש הישר מהיבואן במחירי יריד (רכב ותחבורה)

(צילום: יחסי ציבור)

לא תאמינו כמה זולה יכולה להיות המכונית הבאה שלכם, לו רק הייתם רוכשים אותה ישירות מהיבואן. יריד רכב חרדי ראשון מסוגו שיתקיים בירושלים ירכז את כל היבואנים תחת קורת גג אחת. אלפי המבקרים, שיבצעו רכישות רכב ישירות מהיבואן - כך כוח הקנייה בידיים שלכם. וגם אתם תוכלו ליהנות מרכב יד ראשונה במחירים ישירים, ללא עמלות במימון מלא, הטבות והנחות מיוחדות.

ללא ספק, עידן חדש מפציע בעולם מכירת הרכב לציבור החרדי. כל השמות הגדולים בעולם הרכב, על שלל דגמיהם - פרטיות ומשפחתיות - מוצעים ביומיים מרתוניים של מכירת רכב למגזר החרדי. יבואני הרכב הגדולים בישראל, 'קרסו', 'לובינסקי', 'סאנג יונג', 'קיה', UMI, 'טויוטה', 'כלמוביל', 'מכשירי תנועה' 'אלבר' - מצפים לכם עם הטבות והנחות מיוחדות שיינתנו בשני ימי היריד בלבד.

כן, לא שכחנו את מילת המפתח: לצד ההטבות ושלל אופציות התשלום המוצעות, תוכלו ליהנות גם ממימון בתנאים אטרקטיביים, טרייד אין כפי שרק יבואנים עם גב כלכלי חזק מסוגלים להעניק.

אירוע הרכב הראשון בירושלים המופק על ידי 'גשרים' - חברה לשיווק ממוקד המתמחה בחיבור בין אנשים ומגזרים - יתקיים בימים שני ושלישי, ט"ו וט"ז סיון, 2-3 ליוני, למניינם, אל תפספסו, בהיכל הפיס 'ארנה' בירושלים, מהשעה 14.00 ועד 23.00.

"אנחנו מפיקים אירוע רכב שטרם היה כמותו במגזר החרדי", אומרת ציפי אמיתי, מנכ"לית 'גשרים'. "3000 מטרים רבועים של תצוגה, 50 דגמים מכלל יבואני הרכב הגדולים ואופציות רכישת רכב כפי שמעולם לא הוצגו לצרכן החרדי, ממתינים לנהגים שיוכלו גם לבצע נסיעות מבחן במקום".

בנוסף, בסיום האירוע תתקיים הגרלת ענק לחופשה משפחתית מלכותית בעיר הנופש האולימפית סוצ'י –חופשת קיץ 2015 - האירוח בכשרות מהדרין ובמלון 5 כוכבים 7 לילות / 8 ימים בשווי של 12,500 ₪ (כולל טיסות). מתנת 'אסיה טרוול' תירות ונופש כשר

הרכב הבא שלכם כבר כאן, ואיפה אתם? שימו לב: הכניסה חופשית אך מותנית בהצגת תעודת זהות ורישיון נהיגה, זכרו להצטייד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר