תושב ביתר עלית שתקף שוטרים יובא לדיון בהארכת מעצרו

חרדי תושב ביתר עלית, שתקף אתמול שוטרים בעת חיפוש סמים, יובא בצהרים לבית משפט השלום בירושלים להארכת מעצרו. ראש העיר שוחח עם מפקד התחנה וגינה התקיפה (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)

יום לאחר שנעצר בחשד כי תקף שוטרים ופצע אותם באורח קל, התושב החרדי מביתר עילית יובא הצהרים (חמישי), לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט השלום בירושלים.

התוקף חשוד בניסיון לרצח, איומים, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו וחבלה חמורה. האירוע התרחש במהלך בדיקה שנערכה אתמול לאיתור סמים וחומרים אסורים בדירה פרטית ונפצעו שני שוטרים שהיו בצוות הבדיקה.

השוטרים נפצעו באורח קל מדקירה ונשיכה וקיבלו טיפול רפואי במקום. כוחות משטרה עצרו חשוד בדקירה. על פי המשטרה, אחד השוטרים נדקר וחברו ננשך, אך הם לא נזקקו לפינוי לבית החולים.

ראש העיר מאיר רובינשטיין, שוחח עם מפקד תחנת משטרת גוש עציון רב-פקד אלי זייתון ואמר לו: "אני המום ומזועזע מחוצפתם של העבריינים שהעזו לפגוע בשוטרי משטרת ישראל המסורים שעושים בביתר עבודת קודש נפלאה. על המשטרה לנקוט יד קשה ביותר כנגד עבריינים אלו, שחצו את כל הגבולות, ולצערי כפי שצפיתי והתרעתי בפגישותיי האחרונות עם מפקדי המשטרה".

"התשובה שלנו למעשים הללו היא זירוז הקמת מבנה הקבע לתחנת המשטרה בביתר עילית, שתיחנך כבר בחודשים הקרובים, ותחזק את עבודת המשטרה והאכיפה בעיר", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר