עשרות קצינים סיימו קורס לסגן אלוף

עשרות קצינים סיימו קורס המיועד לסגני אלוף, הרמטכ"ל רא"ל גדי אייזנקוט שיבח את הקצינים ואמר כי הם מצטרפים ב"תקופה של התפתחות ושל שינויים בכלל הגזרות" (חדשות, ביטחון)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

עשרות קצינים המיועדים לתפקידי פיקוד בשטח ובמטה בדרגת סגן-אלוף, סיימו קורס פיקוד ומטה כללי, בטקס שנערך אתמול (רביעי) בהיכל צה"ל במעמד ראש המטה הכללי, רב-אלוף גדי איזנקוט, ונציגי פורום המטה הכללי.

במהלך הקורס, שנמשך כארבעה חודשים, רכשו החניכים ידע וכלים שיתרמו להמשך שירותם וכן סיירו ביחידות צה"ל השונות ובגזרות הלחימה ברחבי הארץ. כמו כן, בקורס הושם דגש על שיתוף פעולה ויצירת שפה משותפת בין זרועות צה"ל, לצורך ביסוס עוצמתו, כשירותו ומוכנותו של צה"ל למול האיומים והאתגרים הניצבים בפניו.

הרמטכ״ל רב-אלוף גדי איזנקוט אמר: "אתם מסיימים את הקורס בתקופה של התפתחות ושל שינויים בכלל הגזרות. כמפקדים הנמצאים בליבת העשייה הצבאית, יש לכם כעת חלק חשוב בבניית מוכנותו של צה"ל למימוש יעדיו. אל מול דברי הרהב הנשמעים מצפון ומדרום, נמשיך לבצע את משימתנו בדריכות ובשיקול דעת, מתוך רצון להבטיח חיים נורמליים משני צידי הגבול״.

״רק אתמול קיבלנו תזכורת לשבריריות המצב, ולעובדה שאנו מתמודדים עם איומים משתנים ועם משימות גלויות וחשאיות, וכדי להעמיד את מוכנותו של צה"ל בראש סדר העדיפויות, אנו נדרשים לפעול באחריות, תוך ביצוע מהלכים עמוקים להתאמת צה"ל לאתגרי העתיד. ממחר, כשתחלו לפקד על הטייסות, על הגדודים, על השייטות ועל היחידות, להחלטות שתקבלו ולפעולות שתנקטו תהיה השפעה על רבים יותר, ועליכם לפעול בנחישות, ביצירתיות, בתבונה ובמקצועיות למימוש ההחלטות והמשימות", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר