תיעוד בלעדי: כבאי היכה מתנדב הצלה חרדי שסירב לזוז מהזירה

מתנדב הצלה חרדי שהגיע לזירת שריפה בבני ברק הותקף באלימות על ידי כבאי שטען כי הוא מפריע לו בעבודתו. בתיעוד מהתקרית שהגיע לידי "כיכר השבת" נראה הכבאי כשהוא מכה את המתנדב בראשו וצועק עליו. מפקד תחנת הכיבוי בבני ברק: "המתנדב הפריע ולא הקשיב להוראות, התקיפה תטופל בחומרה" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(כיכר השבת )

עימות בזירת שריפה: בשעות אחר הצהרים המאוחרות (חמישי) הוזעקו צוותי הצלה וכיבוי אש מאזור גוש דן לשריפה שפרצה ברחוב קאליש בבני ברק, אלא שבמקום שהצדדים ישתפו פעולה ויעסקו בהצלת חיים, התרחש מקרה תקיפה לאחר שהמתנדב החרדי סירב להתרחק מהזירה כבקשת הכבאי.

האירוע המדובר התרחש בין איש כיבוי אש ותיק לבין איש הצלה מסניף גוש דן שהגיע לזירה ללא אפוד כנהוג, וזאת לאחר שסגר את חנותו ברחוב סמוך. האחרון ביקש לדבריו לקבל עדכון על הנעשה בשטח בכדי לדווח לשאר המתנדבים שבדרך על המתרחש. אולם איש הכיבוי שהבחין בו ביקש ממנו להתרחק מהמקום מאחר והוא 'מפריע לו'. המתנדב סירב תוך שהוא מסביר לו כי הוא מתנדב הצלה ומד"א. בתיעוד שהגיע לידי "כיכר השבת" נראה הקצין מכה את המתנדב בפניו תוך שהוא מגדף ומקלל אותו.

עדי ראייה סיפרו ל"כיכר השבת" כי אותו איש כיבוי אש "קילל לא רק את המתנדב אלא גם סקרנים שהיו בקרבת מקום. לא ראוי שאיש כיבוי הלובש מדים יתנהג כך".

מפקד תחנת הכיבוי בבני ברק, משה אבוטבול, הגיב ל"כיכר השבת" ואמר כי הוא רואה את האירוע בחומרה וכי הוא יטפל במקרה באופן אישי. "למרות שלצערי התמונה לא נראית טוב, אני חייב לציין שלאחר בדיקה עם הגורמים במקום כולל המשטרה, קדמו לאירוע הפרעות חוזרות ונשנות ולמרות שהבחור נתבקש להתרחק - לא עשה זאת".

אבוטבול הוסיף כי "עם זאת אין הצדקה למעשה והוא יטופל בחומרה. הוא הגיב באופן שלא היה אמור להגיב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר