הארכיון חושף

הגיגי יועצת דרעי: "על מה ומדוע עלינו לסבסד חרדים"

ספק אם יו"ר ש"ס אריה דרעי היה מודע לכך עד הערב, אך נבירה בארכיון מעלה כי יועצת החקיקה החדשה שלו כשר הכלכלה נילי ברוש, תקפה בעבר את 'מימון החרדים' כביכול. "ברור לי מעל לכל ספק כי כולנו מוכנים לסבסד מכיסנו הפרטי מקרי רווחה, נכים, טלוויזיה ושאר מסים הגיוניים, אבל מדוע את החרדים?" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר ש"ס אריה דרעי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יועצת חקיקה אנטי חרדית בלשכת השר החרדי? יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מינה בשבוע האחרון את נילי ברוש לתפקיד יועצת החקיקה והמתאמת בין לשכתו לכנסת. ברוש, בחורה חילונית, עבדה בעבר עם מפלגת 'המחנה הציוני', מכירה את החקיקה בכנסת היטב ובימים אלו היא משתלבת בתפקידה החדש בלשכתו של הפוליטיקאי החרדי הבכיר במשרד הכלכלה.

ספק אם דרעי ידע על כך או לא, אך בוודאי שהדברים שיובאו כאן אמורים להטריד אותו ואת מי שמתעסק בחקיקה החרדית. לפני כארבע שנים, העלתה נילי ברוש טור דעה באתר ynet ובו הביעה את דעתה על הציבור החרדי והתייחסה לחקיקה בכנסת.

זה מה שהיא חושבת על הציבור החרדי (צילום מסך מתוך אתר ynet)

בין הדברים כותבת ברוש ציטוטים נגד התקציבים לציבור החרדי, כביכול הציבור החילוני משלם ומסבסד את הציבור החרדי: "ברור לי מעל לכל ספק כי כולנו מוכנים לשלם ולספסד (הטעות במקור. י.כ) מכיסנו הפרטי מקרי רווחה, נכים, טלוויזיה ממלכתית ושאר מסים הגיוניים יותר או פחות. אבל על מה ומדוע עלינו לשלם ולספסד את החרדים?!".

בהמשך היא הוסיפה: "אילו היה קיים סיכוי קטן שאם יאושר התקצוב לישיבות, לאברכים, לכוללים ולשאר מיני חרדים, במקביל להכרה במס על מטפלות או תופין משמעותי אחר לאוכלוסייה הצעירה החילונית, או אז נבוא כולנו על סיפוקנו, לפחות עד לסיום הקדנציה הנוכחית".

הדברים שכותבת ברוש, לא מסתדרים, לכאורה, עם היותה יועצת חקיקה לפוליטיקאי חרדי כדוגמת יו"ר ש"ס אריה דרעי שאמור, בין היתר, לקדם יוזמות חקיקה עבור הציבור החרדי אותו הוא ומפלגתו מייצגים.

בלשכתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי ביקשו שלא להגיב לדברים. עד כה לא התקבלה תגובה מנילי ברוש, אם תתקבל נפרסמה במלואה.

המאמר המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר