דאעש בדרך לרצועה "לעשות סדר"

בקרוב מאוד יכנסו דאע"ש לעזה כדי לעשות להם שם סדר של דאע"ש. שחרבם תבוא בליבם וקשתותם תשברנה ויאכלו זה את זה. החמאס והג'יהאד ממשיכים לחפור מנהרות (יהדות)

הרב ניר בן ארצי | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים, הקדוש-ברוך-הוא, ריבונו של עולם, צועק וזועק לכל היהודים שגרים מחוץ לארץ ישראל, לעלות דחוף, דחוף, דחוף לארץ ישראל הקדושה - לבית שלהם, פה תהיה הגנתם ושמירתם! יהודים הגרים בחו"ל, תפסיקו לחיות באשליות שאוהבים אתכם, אוהבים רק את המסחר שלכם וקרוב היום שיבעטו את כולכם בדרך קשה ביותר. לא לגור שם, לא להישאר שם ולא להתבצר בחו"ל! תפסיקו לחיות באשליות שהכל טוב - הכל גרוע ביותר ויהיה גרוע יותר מגרוע. מי שיעלה לארץ ישראל הקדושה יצליח, ירוויח את חייו ואת משפחתו.

חג השבועות היה חג טוב ונפלא לכל עם ישראל. כולם שואלים: למה המשיח בא מרות המואביה? כי רות המואביה הלכה אחרי חמותה, חזרה בתשובה גדולה ודבקה בקדוש-ברוך-הוא באמונה ומכל הלב. ממנה יצא מלך המשיח וממנה נלמד שיהודי שחוזר בתשובה, זה פי כמה וכמה - אבא שבשמיים מחבק אותו ונותן לו חיים טובים ומוגנים. דורי דורות מזכיר לנו חג השבועות את מתן תורה. הקדוש-ברוך-הוא נתן לישראל חגים ושבתות כדי שלא נשכח אותו ולא את מצוותיו. היהודים חייבים לקיים את עשרת הדיברות ותרי"ג מצוות בתוכן.

הקדוש-ברוך-הוא שונא התבוללות. ההתבוללות, השתייה החריפה וההימורים הורסים את העם היהודי - לא ללכת בדרך הגויים! היהודים הם אפילו לא אחוז אחד בעולם, עם מיוחד שבחר בו הקדוש-ברוך-הוא, עם קְשה-עורף שלא משתכנע ממעשים רעים. בכל זאת - "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם". כל העולם מקנא ביהודים - מקומכם בארץ ישראל הקדושה!
כל המדינות והארצות בעולם תקשיבו טוב: כל מדינה וארץ שילכו נגד מדינת ישראל, שירצו לקחת חלקים מארץ ישראל או להפריע למדינת ישראל, הקדוש-ברוך-הוא ייתן להם מיד מהלומות על ידי איתני הטבע, סיבוכים ביניהם ומלחמות בינם לבין עצמם. תוך שניים-שלושה שבועות מאותו היום, תחטוף אותה מדינה ותקבל אסונות טבע קשים ביותר וסכסוכים בינה לבין ארצות אחרות.

אסונות הטבע ימשיכו, רעידות האדמה ימשיכו ויתגברו. שיטפונות, נהרות וצונאמי ימשיכו להתגבר חזק. גשמים, שלגים, רוחות קשות וסערות מכל מיני סוגים. התפרצויות הרי געש בכל מיני מקומות, מלווים באש, שריפות וחום. מדינות וארצות שמפריעות לארץ ישראל – איתן זה חשבון אחר. הקדוש-ברוך-הוא אומר לעולם: 'אני בראתי את העולם הזה, לא האדם ברא. תשמעו לי - יהיה לכולם טוב, תלכו נגד רצונותיי - אפגע ברצונותיכם'. כל מי ששונא את מדינת ישראל שנאה חריפה, הקדוש-ברוך-הוא מטפל בו אישית. אם בכלכלה, בתרבות, באסונות טבע, בסיבוכים בינם לבין עצמם, בסיבוכים בין מדינות או עם דאע"ש. דאע"ש לא מרפה ולא ירפה, ימשיך להתפתח ולגדול ויכה בכל מקום בעולם.

הקדוש-ברוך-הוא אומר לעם ישראל: 'תאמינו בי - לא תעבדו קשה, יהיה לכם רק טוב'. כל המדינות והארצות בעולם נמצאות בבעיה כלכלית קשה, מסובכות בינן לבין עצמן, עליות וירידות. במדינת ישראל, בארץ הקודש - הכלכלה יציבה, לא משנה מי ינהל אותה, כי הקדוש-ברוך-הוא מנהל אותה בעצמו והכל טוב במדינת ישראל! הקדוש-ברוך-הוא הכין את מדינת ישראל ופותח ידיים לכל היהודים שהם יהודים אמיתיים, שיעלו לארץ ישראל הקדושה.

ברצועת עזה ומאילת עד מטולה - להיות ערניים וזהירים מאוד. במיוחד לפקוח עיניים ברצועת עזה. הם ממשיכים לחפור מנהרות ומבריחים דרכן תחמושת לרצועה. צבא-הגנה-לישראל להיות ערניים בסיורים, שלא יפתיעו אתכם! בקרוב מאוד יכנסו דאע"ש לרצועה כדי לעשות להם סדר של דאע"ש. שחרבם תבוא בליבם וקשתותם תשברנה ויאכלו זה את זה - עם דאע"ש! כי החמאס, הפלסטינאים והג'יהאד ממשיכים לחפור מנהרות בכמויות אדירות. מגיל 5 ועד 80, חופרים בלהט השנאה והרוע. הם מצאו שיטה חדשה לפצל מנהרה לשש מנהרות. ממנהרה אחת מפצלים שלוש מנהרות ימינה ושלוש שמאלה, כולן לכיוון ישראל - כך הם עובדים עכשיו.

נסראללה וחיזבאללה ימָחקו כמו סוריה, אל דאגה. נסראללה מאיים ומתערב יותר מידי - בורא עולם ימחק אותו מעל פני כדור הארץ. כי כל מי שנגד מדינת ישראל - הקדוש-ברוך-הוא מסבך אותו עם מדינתו וארצו. נגמר הסבל של ארץ ישראל הקדושה! הקדוש-ברוך-הוא נותן עשר מכות כמו במצרים אבל 'מודרניות'. הקדוש-ברוך-הוא נותן לכל מדינה וארץ מכות, כדי שיפסיקו להפריע למדינת ישראל ואומר להם: 'נראה מי ינצח - אני או אתם'.

איראן, בכל פעם שתחשוב רע נגד מדינת ישראל, למרות שהיא יודעת שלא נוגעים במדינת ישראל, הקדוש-ברוך-הוא ייתן להם מהלומה קשה ביותר. באיראן יש אפס תקשורת - כל כתב שרוצה לפרסם בתקשורת, הורגים אותו. במצרים יש מהפכה, זה מתקיים, זה מתחמם, ובקרוב יבוא היום ויתפרץ בגדול.

אבו מאזן - אסור להאמין לו. מחשבתו רק רע כל היום נגד ישראל. הוא נראה תמים ומסכן, אוהב שלום ורודף שלום - הכל שקר אחד גדול. הוא שונא שלום, שונא אהבה ורודף שנאה. זה אבו מאזן. הוא עם החמאס ביד אחת ואומר להם: 'סבלנות'. זה הוא ששולח את כל המחבלים והמתאבדים לפגוע במדינת ישראל, הוא בעצמו. לא מעט אנשים במדינת ישראל חיים באשליות שאבו מאזן הוא איש השלום - הוא רק רוצה לזרוק את היהודים לים ושיהיו עבדים שלו. בכוח לא הולך, אז הם רוצים בעדינות ונעימות לקחת חלקים מארץ ישראל, והסוף ידוע לכולם - זה לא יהיה ולא יִקרה לעולמים, תהיו שקטים בליבכם יהודים יקרים!

במזרח ירושלים וסביבותיה, צבא-הגנה-לישראל להיות ערניים. הם מחכים לכל הזדמנות לפגוע ביהודים. בהתכנסויות במסגדים עושים להם שטיפות מוח של שנאה ליהודים. בתוך מדינת ישראל, בכפרים הערביים, יש תחמושת ונשק בכמויות אדירות. צריך לבדוק היטב כל כפר, הם עוזרים לערבים שמגיעים מבחוץ.

ירדן, מלכם מחכה, שימשיך לחכות! ירדן מסובכת עם מעל שלושה מיליון פליטים שאוכלים ומכרסמים אותה יום יום. בתורכיה אין מנהיג, אין דין ואין דיין. דאע"ש שולט ומקיף את כל תורכיה. סוריה נמחקת, נגמרת – סוף. המורדים, החיזבאללה, סוריה נגד סוריה, חיזבאללה נגד חיזבאללה, המורדים ודאע"ש - הכל ערבוביה אחת שלמה. את כל התחמושת שמגיעה מאיראן לחיזבאללה דאע"ש מפרק ומפוצץ, המורדים מפוצצים, חיזבאללה מפוצצים, סורים מפוצצים, כולם מפוצצים את שיירות התחמושת שמגיעות מאיראן, איזה פלא עצום - זה נקרא בשפת בורא עולם: חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה!

רק אם חס ושלום, השיירה עברה ולא שמו לב - צבא-הגנה-לישראל מתערב, במקרים בודדים מאוד. בדרך כלל הם מצליחים לפוצץ את השיירות, כי כולם חושבים שזה לא איראנים אלא 'מתחפשים לאיראנים'. והאיראנים, כדי שלא יפגעו בהם - מתחפשים לסורים, אז המורדים ודאע"ש מפוצצים אותם.

עיראק נמחקת ונמחקת, תוהו ובוהו. ארה"ב ורוסיה נלחמות על שליטה במזרח התיכון, רוסיה בשקט, ארה"ב ברעש. ארה"ב רוצה שישראל תהיה כפופה לה, היא לא תזכה לרגע הזה. ישראל שייכת לבורא העולם בכבודו ובעצמו!
בכל מתקני האטום בעולם ובכל המקומות בהם יש טילי אטום - נמצאים יהודים שמשגיחים על האטום, רק יהודים! אם בגלוי ואם בסתר. לכן כל העולם פוחד ממדינת ישראל.

בין חברי הכנסת והשרים תמיד יהיו מתחים, עליות וירידות. בורא עולם מחכה להמליך את מלך המשיח וזו הסיבה שהם לא מצליחים להתאחד, ולא יעזור להם כלום. יימשכו העליות והירידות, עד שעם ישראל יזעקו ויבקשו מבורא העולם: 'אין לנו עוד כוח, תמליך את מלך המשיח!'.

המלכת מלך המשיח זו המלכת בורא העולם על העולם, הוא ינהל אותו ישירות דרך המשיח! כל העולם בתוהו בוהו, בבלבול, סיבוכים ואסונות טבע, עד שבורא העולם ימליך את מלך המשיח. יהודים, לחזור בתשובה דחוף, מי שיחזור בתשובה יהיה תחת כנפי השכינה, תחת כנפיו של בורא העולם ולא יאונה לו כל רע לעולמים! לחזור בתשובה זה לקיים את עשרת הדיברות, לתקן את המידות, להיות 'בן אדם' ולהרבות בגמילות חסדים!

גדולי תורה, גדולי ישראל ומנהיגי הרוח, צריך לעשות הרבה כנסים ולזַכות את הרבים. צריך להסביר ליהודים בעם ישראל, שריבונו של עולם נותן מכות קשות ומגן על היהודים בעם ישראל, יש גאולה ומשיח! תסבירו להם כדי שיבינו - מה עושה הקדוש-ברוך-הוא בעולם עכשיו!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר