נתניהו לראשי הסיעות:

"בקשה אישית, השאירו את חברנו בני בגין בממשלה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו חשף היום כי פנה לראשי סיעות הקואליציה בבקשה אישית להשאיר את בני בגין כשר בממשלה, ובכך תורחב הממשלה ל-21 שרים: "ביקשתי שיאפשרו לנו להשאיר את חברנו בני בגין כשר נוסף של הליכוד בממשלה. בני הוא שליח ציבור למופת. אדם ערכי, רב ניסיון וכישורים" (פוליטי)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
נתניהו ובגין בשולחן הממשלה (צילום: Yossi Zamir/Flash 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו חשף היום (שישי) כי פנה בבקשה אישית לראשי סיעות הקואליציה בבקשה שיאפשרו את השארתו של בני בגין, המכהן כיום כשר ללא תיק, כשר בממשלה, ובכך תורחב הממשלה זאת למרות הצהרת נתניהו כי בממשלה יכהנו 20 שרים בלבד.

"בימים האחרונים פניתי לחבריי ושותפיי, ראשי סיעות הקואליציה, בבקשה אישית. ביקשתי שיאפשרו לנו להשאיר את חברנו, ח"כ בני בגין, כשר נוסף של הליכוד בממשלה" כתב נתניהו בדף הפייסבוק שלו.

"בני הוא שליח ציבור למופת" כתב נתניהו. "אדם ערכי, רב ניסיון וכישורים, אחד הנדבכים המרכזיים של תנועת הליכוד. לא במקרה הציבור הישראלי כל כך אוהב ומעריך אותו. תרומתו סביב שולחן הממשלה משמעותית וחיונית, כולל בפורומים שבהם נידונים הנושאים הרגישים ביותר לביטחון ישראל".

לדברי נתניהו, "אין שמץ של אמת בטענה שבני בגין אמר שיסרב להתפטר מהממשלה. אין אדם ערכי ומוסרי ממנו. אעשה כל מאמץ לשלבו בהמשך".

צפו: נתניהו מודיע במפתיע על מינוי בגין לשר בממשלה (צילום: ערוץ הכנסת)

"כאב הראש" של נתניהו בנוגע לתפקידו של בגין נבע בעקבות הדחייה במינויו של גלעד ארדן כשר בממשלה. כזכור, בערב השבעת הממשלה דרש ארדן את תיק החוץ, אך נתניהו לא נענה לדרישה. בעקבות כך, ארדן החליט כי הוא לא מצטרף לממשלה.

בשל כך נתניהו הודיע במפתיע על מינויו של בגין כשר בלי תיק בממשלה, כאשר בגין עצמו הודה כי הופתע לשמוע את שמו וכי לא עודכן כי בכוונת נתניהו למנותו לשר. לאחר שארדן החליט בכל זאת להצטרף לממשלה כשר לביטחון פנים, נוצר "עומס" בתפקידי השרים ובגין ככל הנראה יצטרך לעזוב בסופו של דבר את שולחן הממשלה. כאמור, כעת מנסה נתניהו למנוע זאת ופנה לראשי הסיעות בבקשה שיאשרו את הישארותו של בגין כחבר בממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר