מנכ"ל חדש לרשת החינוך

הגר"ד יוסף: "הרשת עברה שנים קשות תחת אלי ישי"

בטקס במשרדי 'מעיין החינוך התורני' נכנס חיים ביטון לתפקיד מנכ"ל הרשת במקומו של יוסי בוסו • הגאון רבי דוד יוסף תקף בטקס את תקופת אלי ישי בש"ס ואמר: "הרשת עברה שנים קשות מאוד תחת מי שהיה פעם יושב ראש" • נשיא 'המועצת' הגר"ש כהן דיבר בכאב על הסכנה בסלולארי לא כשר • וידאו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: כיכר השבת; תמונה: יעקב כהן)

חילופי מנכ"לים ברשת החינוך של ש"ס: מנכ"ל ש"ס חיים ביטון נכנס בצהריים (שני) באופן רשמי לתפקידו החדש כמנכ"ל 'מעיין החינוך התורני' של ש"ס במקומו של המנכ"ל היוצא יוסי בוסו.

ביטון נכנס לתפקידו בטקס במשרדי הרשת בהשתתפות נשיא מועצת חכמי התורה ראש ישיבת 'פורת יוסף' הגאון רבי שלום כהן, חברי מועצת חכמי התורה הגאון רבי ראובן אלבז והגאון רבי דוד יוסף, יו"ר ש"ס אריה דרעי ובכירי המפלגה.

במהלך דבריו תקף הגר"ד יוסף את יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי ואמר: "הרשת עברה שנים קשות מאוד, תחת מי שהיה פעם יושב ראש (אלי ישי. י"כ), אבי מורי אמר לי לפני פטירתו שאחרי שאריה דרעי חזר התחיל להתחוור לו המצב לאשורו, אנחנו צריכים ללמוד לקח ממה שקרה, אנחנו צריכים להסתכל קדימה".

הגר"ד יוסף המשיך ותקף את תקופתו של ישי בש"ס: "הרשת לצערנו די הרבה שנים היא לא עלתה, יותר בעז"ה הרשת לא תהיה צינור להעברת כספים בלבד, הרשת יש לה אידיאולוגיה וקו חינוך, לא יהיו ברשת בתי ספר ותלמודי תורה שלא הולכים בקו שלנו".

נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן בחר לדבר על הסכנה שבמכשירי הסלולרי הלא כשרים: "צריך להיזהר, דיברתי גם עם היצרנים, צריך להיזהר, לא לחייב שום - לא פלאפון ולא שום דבר, אם הוא לא כשר בתכלית הרי זה בר מינן הורס, הורס עד הסוף, אף אחד לא יכול לאמר שאני יכול לשמור את עצמי".

הגר"ש כהן המשיך בכאבו ואמר: "מי יכול לבוא ולהגיד 'יש לי בכיס משהו אבל זה לא מפריע לי', שקרן בן שקרן, אני אמרתי את זה לרבנים והם הזדעזעו, מי יכול להאמין לעצמו ולמר 'אני בטוח', ביטוח לאומי.. ביטוח אביטח.. מי שיש לו שיזרוק את זה, אם לא - פסול האדם הזה".

יצוין כי בסיום דבריו פנה הגר"ש כהן ליו"ר ש"ס אריה דרעי ושאל אותו האם מכשיר הפלאפון שלו הוא כשר וזה השיב בחיוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר