לוד: אדם רצח שניים וניסה להתאבד

מוריס שמלשוילי וויקטוריה שטיינגרברט בשנות ה-30 המאוחרות לחייהם נרצחו הערב (שני) בדירתם בעיר לוד. הרוצח, גרוש של ויקטוריה, ניסה לשים קץ לחייו לאחר הרצח (חדשות,ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
זירת הרצח (צילום: אבי מועלם - Ynet)

חיסול כפול לאור היום: בני הזוג מוריס שמלשוילי וויקטוריה שטיינגרברט בשנות ה-30 המאוחרות לחייהם נרצחו היום (שני) בדירתם בעיר לוד.

הרצח החל בקטטה שפרצה בדירה. מהחקירה עולה כי החשוד ברציחתם הוא הגרוש של האישה שנכנס לביתה ודקר את השניים, לאחר מכן ניסה לשים קץ לחייו. מצבו מוגדר קשה.

זמן קצר לאחר מכן הוזעקו צוותי מד"א אל הדירה ברחוב האדמונית. חובשים שהגיעו לזירה קבעו את מותה של האישה. זמן קצר לאחר מכן נקבע מותו של הגבר.

פרמדיק מד"א יוסף איסמעאל סיפר כי "כשהגענו למקום, המראה היה קשה. סמוך לדירה שכב גבר מחוסר הכרה עם פצעי דקירה בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה, שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו. בתוך הדירה הייתה מוטלת על הרצפה אישה מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק עם סימני אלימות על גופה. היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע גם את מותה".

הפרמדיק סיפר עוד כי "גבר שהיה בסמוך סבל מפצעי דקירה בגופו והיה בהכרה מלאה. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר