ח"כ סופה לנדבר מֵגֵנָה על אוכל החזיר בצבא ותוקפת את החרדים

צה"ל החליט לבטל את העונש שנגזר על חייל צה"ל שאכל חזיר, אך ח"כ סופה לנדבר כבר הספיקה להגן על החייל ולתקוף את החרדים: "בוחרים להתפלל במקום לשרת". צפו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(וידאו: ערוץ הכנסת. תמונה: פלאש 90)

חייל צה"ל בודד שאכל סנדוויץ' עם בשר חזיר בצבא נשלח לאחד עשר ימי ריתוק לבסיס בשל כך שהוא עבר על פקודות הצבא, אך ב'ישראל ביתנו' יצאו להגנת החייל.

בנאום במליאת הכנסת אמרה ח"כ סופה לנדבר: "תסתכלו לאן אנחנו הגענו, מדינת ישראל, צבא של מדינת ישראל, לתת עונש לחייל שהביא סנדוויץ' לצבא, מה קרה כאן למדינת ישראל?".

בשלב הזה בחרה לנדבר לצאת במתקפה נגד הציבור החרדי: "יש ציבור שלם שבוחר במקום להגיע ולשרת בצבא הם בוחרים להתפלל, אני לא נגד תפילות, אני בעד שכל הציבור ילך לשרת למען מדינת ישראל. הציבור הזה בחר מה שהוא בחר הוא היום מקבל כאן בהסכמים קואליציוניים, מקבל פרס, שמונה מיליארד שקל. הוא מקבל פרס שאנחנו מבטלים היום, הקואליציה וראש הממשלה, מבטלים חוקים שעברו בקדנציה שעברה, על גיוס ועונש פלילים?"

לנדבר המשיכה ותקפה את הציבור החרדי: "אני שואלת האם עכשיו יסתכלו אם עבר ברית או לא, לאן אנחנו הגענו? אחד עשר יום לחייל בודד!".

בתוך כך, בצה"ל הוחלט לבטל את העונש לחייל שאכל חזיר בבסיס. דובר צה"ל, תא"ל מוטי אלמוז, אמר כי "בשורה התחתונה, טעינו - בצה"ל נמשיך לשמור על כשרות מחד, אך לא נחטט בכריך של חייל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר