תיעוד: נהגי הטייקונים נתפסו על חם

ח"כ מיקי רוזנטל תיעד את נהגיהם של יו"ר ומנכ"ל כי"ל ניר גלעד וסטפן בורגס, כשהם חונים על המדרכה בדרך לפגישה במשרד האוצר: "גנבו את המדינה". צפו בוידאו (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: מתוך דף הפייסבוק של ח"כ מיקי רוזנטל)

האם הטייקונים חושבים ש"המדינה שלהם"? אם שואלים את ח"כ מיקי רוזנטל (העבודה) התשובה חיובית בהחלט. רוזנטל תיעד היום (שלישי) את נהגיהם של יו"ר ומנכ"ל "כי"ל" כשהם חונים על המדרכה בזמן שהבוסים שלהם נכנסו לפגישה במשרד האוצר.

"כך מתנהגים שועי ישראל שמרגישים שהם בעלי הבית של המדינה" כתב רוזנטל בדף הפייסבוק שלו. "במשך שנים ראשי כימיקלים לישראל ומנהליה שואבים את אוצרות הטבע ובוזזים את התמלוגים שמגיעים למדינה, אז מה הפלא שכשהם באים לפגישה במשרד האוצר הם מעמידים את רכבי הפאר על המדרכה וחוסמים את הדרך להולכי הרגל".

רוזנטל פרסם גם את הסרטון בו הוא נראה מתעמת עם הנהגים ושואל אותם מדוע הם מרשים לעצמם לחנות על המדרכה, כאשר הנהגים מצידם משיבים כי הם לא חייבים דין וחשבון לח"כ רוזנטל מאחר והוא אינו פקח או שוטר.

"תעדנו היום את ניר גלעד המנכל לשעבר של החברה לישראל והיום יו"ר כי"ל והמנכ"ל הנוכחי סטפן בורגס בשעה שהגיעו למשרד האוצר" כתב רוזנטל. "נושא הדיון הוא ההפרות של כי"ל במניית הזהב של המדינה. זה נושא אחר שהתייחסתי אליו בעבר. עכשיו, אני רק שאלה. למה מנהלי כי"ל זקוקים לשומר ראש? התשובה: מי שגנב את המדינה צריך אבטחה צמודה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר