פשע השנאה ברעננה

גבאי בית הכנסת: "בני הקהילה הזדעזעו, זו ממש פגיעה"

גבאי בית הכנסת "אחוות רעים", שלומי כהן, מספר ל"כיכר השבת" על התחושה בעת שגילה את פשע השנאה המחריד ואומר כי "בני הקהילה הזדעזעו, זו ממש פגיעה" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אחת המזוזות שהושחתו (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

בקהילת "אחוות רעים" ברעננה מגיבים על פשע השנאה שבוצע בבית הכנסת של הקהילה, שבו שלושה חשודים השחיתו מזוזות והדביקו את הקלפים הקרועים כשהם מגואלים בדם על דלתות בית הכנסת עם דבק בצורת צלב נוצרי וצלב קרס.

שלומי כהן, גבאי בית הכנסת, סיפר ל"כיכר השבת" כיצד נודע לו על שהתרחש: "הגעתי לפתוח את בית הכנסת, הזדעזעתי לראות את המראה המחריד הזה שבו נראו מזוזות קרועות והדביקו אותם בצורה של צלב קרס או צלב".

"זו סיטואציה מחרידה מאוד", הוא אומר. "זו ממש פגיעה, מעבר לנושא הרוחני". הוא מספר כי הזמין את כוחות המשטרה "שפעלה באופן המקצועי ועובדה שהם מצאו את האשמים במעשה ואני מקווה ומאחל שאותם אשמים יגיעו לתובנה נכונה ושילמדו לקח".

הגבאי אומר כי זו הפעם הראשונה שבה בית הכנסת נמצא במרכז פרשה מחרידה שכזו. "אני מקווה שזו תהיה האחרונה", הוא אומר.

"זהו דבר מזעזע לראות. אני לא יודע מה היו המניעים של אותם חשודים במעשה. אני לא יודע מה הם חשבו באותו הרגע ואני לא יודע מה הם ראו לנכון לבצע את מעשה הפשע הזה", הוסיף.

בית הכנסת חזר לקדמותו אך מתפלליו עדיין המומים וכאובים. "בני הקהילה הזדעזעו ממה שקרה. מעטים ראו זאת. אנחנו מתפללים לקדוש ברוך שלא יהיו עוד מקרים שכאלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר