טרגדיה

בן הישיבה עקיבא שחר ז"ל טבע למוות בחוף באשדוד

עקיבא שחר, תלמיד ישיבה כבן 17, טבע בחוף הים הנפרד באשדוד. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה, אך לאחר כשעה נאלצו לקבוע את מותו בזירה. האירוע הקשה מגיע כשבוע בלבד לאחר שתלמיד הישיבה שלום מורי ז"ל מירושלים טבע למוות במאגר המים בבית זית (חדשות, חרדים)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: אדי ישראל, פלאש 90)

טרגדיה בחוף הים: עקיבא שחר, בן 17 מתל ציון ותלמיד בישיבת "קנייני התורה" בירושלים, טבע אחר הצהריים (רביעי) למוות בחוף הנפרד באשדוד. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום נלחמו על חייו וביצעו בו החייאה, אך לאחר כשעה נאלצו לקבוע את מותו בזירה.

מדוברות היישוב תל ציון נמסר: "ברוך דיין האמת. הנהלת היישוב מודיעה בצער רב וביגון קודר על פטירתו הטראגית של הבחור עקיבא שחר ז"ל, תושב היישוב, בנו של הרב מאיר שחר שליט"א. על מועד ההלוויה ינתנו פרטים בהמשך".

ממד"א נמסר בתחילה: "בשעה 19:07 התקבלה קריאה במוקד מד"א לכיש על נער כבן 17 שנצפה על ידי אנשים נסחף בחוף הים באשדוד. למקום הוזנקו כונני מד"א לכיש ואמבולנס של מד"א".

מיד לאחר האירוע נמסר מ"איחוד הצלה": "מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'לכיש' בהחייאה על תלמיד ישיבה שנמשה מהמים בחוף הנפרד באשדוד לאחר שטבע. בשלב זה מצבו מוגדר אנוש וללא דופק ונשימה. נסיבות האירוע ייבדקו על ידי המשטרה".

החיפושים אחר הבחור שלום מורי ז"ל במאגר המים בבית זית (צילום: זק"א)

האירוע הקשה מגיע כשבוע בלבד לאחר שתלמיד הישיבה שלום מורי ז"ל מירושלים, בנו של הרב ינון מורי משגיח בישיבת "אור החיים", טבע במאגר המים בבית זית. בריכת המים המדוברת יודעת אסונות, כאשר רק לפני שנה יונתן מלר, תלמיד ישיבת חברון גבעת מרדכי, נכנס לבריכה וטבע למוות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר