מרגש: הפסוק והמצבה המשותפת לשלושת הנערים שנרצחו

בימים אלה מציינים את השנה לחטיפת ורצח שלושת הנערים הי"ד. על קברם של השלושה נבנתה מצבה מיוחדת היוצרת יחד את צורת מגן דוד, ועליה חקוק פסוק בצורה מיוחדת (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: אהוד דהן, פורסם בפייסבוק של אמילי עמרוסי)

בימים אלו נערכים טקסי אזכרה לזכר שלושת הנערים שנחטפו ונרצחו בידי מחבלים מארגון הטרור חמאס והמונים עולים לקבריהם בבית העלמין במודיעין - שם נטמנו בהלוויה המונית.

השלושה - גיל-עד מיכאל שַׁעֶר, בן 16, תושב טלמון, תלמיד ישיבת מקור חיים בכפר עציון. נפתלי יעקב פרנקל, בן 16, תושב נוף איילון, גם הוא תלמיד ישיבת מקור חיים ואיל יפרח, בן 19, תושב אלעד, תלמיד ישיבת שבי חברון.

על קברם, נבנתה מצבה שיוצרת יחד צורה של מחצית מגן דוד, שעליה נחקק, קטע תפילה בצורה מיוחדת. על קברו של איל יפרח הי"ד נכתב את תחילתה של התפילה "יכירו בניך וידעו כי", על קברו של נפתלי פרנקל הי"ד נכתב את ההמשך "מאיתך היא מנוחתם ועל", ועל קברו של מיכאל שער הי"ד נכתב "מנוחתם יקדישו את שמך".

העיתונאית אמילי עמרוסי, שתיעדה את המצבה, כתבה בדף הפייסבוק שלה: "שני מועדי אזכרה לנערים: אחד ביום השנה לרצח (היום). השני ביום הקבורה. 18 יום ביניהם. שני צדדים למצבה המשולשת החדשה: המילים שבחרה כל משפחה, בנפרד, ומהצד השני פסוק. אחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר