אורנג' העולמית הודיעה: נפסיק את הפעילות בישראל

חברת אורנג' העולמית הודיעה כי היא מתכוונת להפסיק את הפעילות בארץ. "החברה לא רוצה להמשיך להחזיק את המותג שלה במדינות שבהן היא לא המפעילה הישירה" (טכנולוגיה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
לוגו אורנג' (צילום: שאטרסטוק)

כיממה לאחר הסערה שפרצה בעקבות דבריו של סטפן רישאר, מנכ"ל ענקית התקשורת העולמית "אורנג'" ולפיהם היה מעוניין לסיים את פעילותו בישראל "כבר מחר", הודיעה היום (חמישי) החברה בצורה רשמית כי בכוונתה לעצור את פעילותה בישראל. החברה בעצם מבקשת להפסיק את ההסכם מול פרטנר הפועלת בישראל תחת המותג אורנג' ומשתמשת בשם ובסמל החברה.

"אורנג' לא רוצה להמשיך להחזיק את המותג שלה במדינות שבהן היא לא המפעילה הישירה. לפיכך, אורנג' מעוניינת לשים סוף לנתינת רישיון למותג" נאמר בהודעה.

סטפן רישאר, מנכ"ל אורנג' (צילום: מתוך Ynet)

כאמור, בדבריו אמש של מנכ"ל החברה בקהיר הוא הביע את רצונו לסיים את הפעילות בישראל "כבר מחר", אולם הדבר עלול לגרום לקנסות ועונשים ו"כרוך בסיכונים". לפי ההערכות, אורנג' תתבקש לשלם קנס בסך מיליוני אירו במידה ותחליט בסופו של דבר אכן לעזוב את ישראל.

אמש, לאחר דבריו של מנכ"ל החברה, אמרו בפרטנר (המשתמשת בשם של אורנג' בישראל) כי "אנו מצרים על דבריו של מנכ"ל פראנס טלקום העולמית. ברצוננו להדגיש כי חברת פרטנר הינה חברת ישראלית בבעלות סבן קפיטל גרופ שבבעלות חיים סבן והציבור ואינה בבעלות פראנס טלקום (אורנג צרפת). החברה מחזיקה במותג Orange מאז 1998, והקשר היחידי ביננו לבין פראנס טלקום הוא המותג בלבד. החברה תמשיך לשרת נאמנה את כל הציבור במדינת ישראל ללא אפליה או אבחנה כלשהיא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר