כיממה לאחר הצבת כיפת ברזל

שוב לא שקט: רקטה נפלה בשטח פתוח בחוף אשקלון

אזעקת צבע אדום נשמעה הלילה במועצה האזורית חוף אשקלון, תושבים דיווחו על קולות נפץ ולאחר זמן קצר דווח כי רקטה נפלה בשטח פתוח באזור חוף אשקלון, בחסדי שמיים אין נפגעים. רק בסוף השבוע הוצבו מערכות "כיפת ברזל" באשדוד ובנתיבות לאור הירי שביצעו ארגונים קיצוניים ביום רביעי (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ט בסיון תשע"ה | 06.06.15
ירי מעזה, ארכיון (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

אזעקת צבע אדום נשמעה הלילה (מוצ"ש) במועצה האזורית חוף אשקלון, תושבים דיווחו על שמיעת קולות נפץ. לאחר זמן קצר התברר כי רקטה אחת נפלה בשטח פתוח באזור המועצה האזורית חוף אשקלון. בחסדי שמיים אין נפגעים ואין נזק. בצה"ל מעריכים כי ככל הנראה מדובר בשיגור בודד לעבר ישראל.

האזעקות הערב מגיעות לאחר שביום רביעי התפוצצו שתי רקטות בשטחים פתוחים במועצת שדות נגב ובמועצת חוף אשקלון. בשני המקרים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק, צה"ל תקף בתגובה מטרות טרור ברצועת עזה. "צה"ל רואה את האירוע בחומרה, ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו מוטלת האחריות" נמסר אז בתגובה מדובר צה"ל.

רק בסוף השבוע (שישי), הוצבו מערכות של "כיפת ברזל" באזורי הערים אשדוד ונתיבות. ההחלטה להציב את מערכות ההגנה באזור התקבלה לאחר הירי בשבוע האחרון לאזור ובשל האפשרות כי ארגונים קיצוניים של תומכי דאעש יחדשו את הירי בניסיון להלהיט את השטח וכחלק ממאבקם בארגון חמאס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר