ליצמן ל"המודיע": "ערבתם שיווק ופרסום בניגוד לאתיקה"

ח"כ ליצמן שיגר מכתב למנכ"ל עיתון "המודיע", ובו ביקש לתקן את הפרסום לפיו העיתון גובה כספים עבור פגישה עם ח"כ ליצמן בימי "פורום המנהלים". "ערבתם שיווק בניגוד לנוהל" (ברנז'ה, מדיה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

סערת המודיע ופגישות מנהלי הבחרות המסחריות עם סגן שר הבריאות יעקב ליצמן: הבוקר (ראשון) שיגר סגן שר הבריאות יעקב ליצמן מכתב הממוען אל אלעזר קנופף, מנכ''ל עיתון המודיע, ובו הוא מוחה על כך שהעיתון גבה ללא רשות עלויות מחברות מסחריות ומשרדי פרסום תמורת קביעת פגישות עם סגן השר במהלך כנס פורום מנהלים.

במכתבו כותב ליצמן תחת הכותרת "הנידון: פרסום מוטעה שלא על דעתי" כי "פורסם בתקשורת הימצאותו של מסמך המזמין חברות וגופים להיפגש עימי תמורת תשלום בכנס החשוב "פורום מנהלים". חשוב לי להדגיש לך כי המסמך אינו על דעתי וכמובן שלא ניתן כל הסכמה מצידי לתוכנו הנ"ל".

לדבריו: "אני מצר מאוד על שבחרת לערב תחומי שיווק ופרסום בהתנהלותה התקינה של מערכת הבריאות. שלא לפי הנוהל התקין והאתיקה הרפואית".

"למותר לציין והדברים ידועים, כי אין כל צורך התשלום לשום אדם שמבקש לפנות אליי. חברות וגופים שונים פונים אלי ונפגשים עימי יום יום. לשכתי פתוחה לכל דורש ורק מאז כניסתי לתפקידי מלפני שבועיים בלבד כבר פגשו אותי עשרות רבות מהם כולל כל מנהלי קופות חולים ללא תגמול וללא תנאי".

לדברי ליצמן: "על שלוחני הצטברו במהלך שבועיים כאלף פניות ציבור מכל גווני הקשת וכולן מטופלות ללא כל דרישת תשלום מכל פונה שהוא. אבקש לתקן את המעוות בעניין זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר