ארה"ב מגבה את תקיפת צה"ל בעזה

ארה"ב הודיעה כי היא מגבה את תקיפת צה"ל ברצועת עזה, בתגובה לירי הרקטות. דובר הבית הלבן: " "הממשל האמריקני עומד לצד ישראל. זכותה להגן על עצמה" (חדשות,בעולם)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Ofer Zidon/Flash90)

ארה"ב הודיעה היום (ראשון) כי היא תומכת ומגבה את החלטת ישראל לתקוף צבאית ברצועת עזה בתגובה לירי הרקטות לעבר ישראל בשבוע וחצי האחרון.

דובר הבית הלבן ג'וש ארנסט אמר כי "הממשל האמריקני עומד לצד ישראל בזכותה להגן על עצמה מירי רקטות". לדבריו, "כמובן שארצות הברית עומדת לצד העם בישראל, כשהם מגנים על האנשים ועל המדינה נגד מתקפות כאלה".

דבריו מגיעים כמובן על רקע תקיפת חיל האוויר אמש ברצועת עזה, זאת בתגובה לירי אמש לעבר ישראל, הירי השלישי בשבוע וחצי האחרון מרצועת עזה לעבר שטח ישראל. בכל האירועים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק, ובכל האירועים צה"ל תקף מטרות טרור כבר באותו הלילה.

מצה"ל נמסר כי "בעקבות ירי הרקטות בימים האחרונים, הורה שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון, על סגירת מעבר ארז ומעבר כרם שלום למעט מקרים הומאניטאריים בלבד".

עוד נמסר כי "ההחלטה על פתיחת המעברים תתקבל על-פי הערכת מצב ועל-פי שיקולים ביטחוניים. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו מוטלת האחריות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר