האדמו"ר ממודז'יץ הגיע להתפלל בקבר יוסף. צפו

האדמו"ר ממודז'יץ הגיע הלילה לקבר יוסף שבשכם יחד עם חסידיו בכדי לשאת תפילה. קודם לכן ביקר בישובי השומרון ואף ערך "לחיים טיש" בישוב יצהר ונפגש עם מפקדים (חסידים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום תמונה: מאיר ברכיה; וידיאו: גרגורי באדו)

האדמו"ר ממודז'יץ וחבר מועצת גדולי התורה, הגיע הלילה (שלישי), עם חסידיו להתפלל בקבר יוסף הצדיק שבשכם וקודם לכן ביקר ביישוביי השומרון יחד עם נציגי מועצת שומרון.

האדמו"ר ביקר באזור התעשייה ברקן, באיתמר, ביצהר ובקבר יוסף שבשכם. הביקור ביצהר החל ב'לחיים טיש' - מפגש ודברי תורה בלשכת רב היישוב הרב דוד דודקביץ' ובהמשך הגיעה המשלחת לקבר יוסף לתפילה מרגשת, שירים וניגוני דבקות.

עם כניסתו למתחם קבר יוסף, האדמו"ר ממודז'יץ פגש את מח"ט שומרון אל"מ שי קלפר וקצין הגמ"ר שומרון רס"ן אליצור טרבלסי ובירך אותם יחד עם כל חיילי צבא הגנה לישראל.

בנוסף דיבר האדמו"ר על חשיבות האחדות בין עם ישראל, הדגיש את אהבתו וזיקתו של הציבור החרדי לארץ ישראל ושיבח את תלמודי התורה של השומרון.

הרב דודקביץ', רב היישוב יצהר אמר: "האדמו"ר ממודז'יץ ממשיך את מסורת האדמור"ים הגדולים לבית מודז'יץ שהיו מלאים באהבת ישראל ובחיבת ארצנו הקדושה כדרכה של החסידות מראשיתה".

ראש מועצת שומרון בפועל יוסי דגן אמר: "השומרון מחבר את כל עם ישראל, אנו שואבים מסר זה ישירות מיוסף הצדיק אשר הצליח לאחד את 12 שבטי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר