מסתמן: כתב אישום נגד ברונו שטיין בפרשת פישר

מסתמן כי במח"ש ימליצו להגיש כתב אישום נגד ניצב בדימוס ברונו שטיין, אך יתכן כי במח"ש יסתפקו בהמלצה לדין משמעתי בלבד. החשדות נגדו נחשפו במסגרת עדות ערן מלכה (פלילים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר - פלאש90)

מסתמן אישום נגד ברונו שטיין: המחלקה לחקירות שוטרים תחליט בימים הקרובים האם להגיש כתב אישום נגד ניצב בדימוס ברונו שטיין, החשוד במעורבות בפרשת רונאל פישר.

המחלקה תצטרך להחליט האם להגיש כתב אישום או שמא להסתפק בהעברת חומר החקירה למחלקת המשמעת של המשטרה שזו תחליט את עונשו המשמעתי.

במחלקה לחקירות שוטרים סבורים כי הניצב היה אמור לדווח על ההצעה שקיבל מחברת הבנייה ב. יאיר בתקופה שבה הפרקליטות הודיעה על כוונתה להעמידו לדין בתום חקירה שהתנהלה נגדו ובה נחשף כי העביר מיליונים לארגון פשע.

ביומיים האחרונים נחקר שטיין במשך שעות ארוכות במחלקה לחקירות שוטרים, אתמול בלילה הוא שוחרר לשלושה ימי מעצר בית והבוקר שמו הותר לפרסום.

מי שהפליל את שטיין בפרשה הוא רב פקד ערן מלכה שחתם על הסדר עד מדינה עם הפרקליטות וחשף כי שטיין קיבל לכאורה טובות הנאה מרונאל פישר.

לפי עדותו של מלכה, עו"ד פישר מימן לשטיין טיסה ונופש בחו"ל, כאשר מיד עם נחיתתם בחו"ל המתינה להם שיירת לימוזינות שהובילה אותם אל היעד.

בנוסף, חושדים במח"ש כי פישר הציע לשטיין להתמנות לדירקטור בחברת ב. יאיר של יאיר ביטון שגם נגדו הוגש בחודש שעבר כתב אישום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר