מסע התנצלות: מנכ"ל אורנג' סטפן רישאר נחת בישראל

מנכ"ל אורנג' העולמית סטפן רישאר נחת בישראל ומחר הוא צפוי להיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ולהתנצל על דבריו שהתפרשו כתמיכה בחרם על ישראל (חדשות)

סטפן רישאר (Guillom - CC BY 3.0)

מנכ"ל אורנג' סטפן רישאר נחת היום (חמישי) בישראל והוא צפוי להיפגש מחר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, בפניו יתנצל על דבריו לפני כשבוע וחצי בקהיר, דברים שהתפרשו כתמיכה בחרם על ישראל. רישאר צפוי להיפגש בנוסף גם עם נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס.

כזכור, רישאר אמר בכנס בקהיר כי מבחינתו עדיף לצאת מישראל ולהתנתק מחברת פרטנר הישראלית. בעקבות הדברים התעוררה סערת ענק ולאחר מכן הוא התנצל, אמר שהוא אוהב את ישראל והסביר כי לא התכוון להתנתק מישראל בגלל הפוליטיקה אלא בגלל אסטרטגיה עסקית גרידא.

אלא שבישראל לא קיבלו את ההסברים. רישאר ביקש להיפגש עם שגריר ישראל בצרפת, אך ראש הממשלה בנימין נתניהו הורה למשרד החוץ לסרב לפגישה ולמסור לרישאר כי במידה והוא מעוניין להתנצל ולהסביר את דבריו עליו להגיע לישראל.

רישאר פנה במכתב לסגנית שר החוץ ציפי חוטובלי: "אני יכול לאשר לך באופן רשמי כי כחברה בינלאומית, אנחנו לא מתערבים בשום מחלוקת פוליטית ומתמקדים אך ורק באסטרטגיה העסקית שלנו".

"קיבלתי הבהרות ממנכ"ל אורנג' בנוגע לאמירות שיוחסו לו. הדרך הטובה ביותר מבחינתו להוכיח את כנות דבריו היא עצם הגעתו לארץ", אמרה חוטובלי בתגובה.

כאמור, היום נחת רישאר בישראל והוא אמור להתנצל בפני ראש הממשלה בנימין נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר