אזולאי ערך 'ביקור פתע' במועצה הדתית מרום הגליל

חברי המועצה הדתית מרום הגליל, החולשת על 24 יישובים באזור שהגיעו לעבודתם הופתעו לגלות במקום אורח שלא הודיע על בואו: שר הדתות דוד אזולאי שערך ביקור פתע (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
דוד אזולאי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

במסגרת 'סיור עבודה' ראשון של השר לשירותי דת דוד אזולאי באזור הצפון, הופתעו היום (חמישי) חברי המועצה הדתית מרום הגליל, החולשת על 24 יישובים באזור, לראות בפתח המועצה אורח 'חדש' שלא הודיע על בואו. לבקשתו של השר נקרא למקום גם ראש המועצה האזורית עמית סופר, ותוך דקות הפך חדרו של ראש המועצה הדתית לחדר ישיבות, שם התקיימה ישיבת עבודה עניינית בצורכי היישובים כשעל הפרק נדונו ענייני בתי העלמין והמקוואות.

את הסיור המיוחד החלו שר הדתות וצוות לשכתו בשעות הבוקר ביישוב הדרוזי סאג'ור, לשם הגיעו להתפלל ביומא דהילולא על קברו של התנא הקדוש רבי ישמעאל כהן גדול. לאחר התפילה נפגש אזולאי עם ראשי היישוב על תכניות עתידיות בכל הקשור לקברי הצדיקים הטמונים באזור.

משם המשיך השר את ביקורו במועצה הדתית הממוקמת בכניסה ליישוב מירון, ולאחר מכן עשה את דרכו לציונו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי במרומי ההר, שם המתינו לו הרב שמואל רבינוביץ', רב הכותל והמקומות הקדושים, ומנהלי המרכז לפיתוח המקומות הקדושים יוסף שווינגר וישראל דרעי.

אזולאי ערך סיור מקיף ומעמיק במתחם ציון הרשב"י ועמד מקרוב על כל העניינים העומדים על הפרק והדרושים שיפור, והבטיח לסייע בכל הנדרש למתחם הציון הקדוש אשר הינו במקום השני המתוייר ביותר בארץ.

לאחר ישיבת עבודה נוספת שקיים השר עם צוות לשכתו וצוות המקומות הקדושים בסמוך לציון, אמר אזולאי: "כמסורת של שנים, מאז היותי סגן שר פנים ויו"ר וועדת הפנים, אני רואה לנכון לפתוח את הסיורים שלי דווקא כאן, בציון הרשב"י במירון, מקום שכל יהודי מרגיש שייכות אליו באופן אישי, ובעזרת השם נפעל לשמר ולחזק את המקום הקדוש הזה ככל שניתן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר