יוזמת הרב פינטו: מיליון נשים מדליקות נרות שבת במשך חודש

מנהיג "שובה ישראל" הרב יאשיהו פינטו הכריז על יוזמה במסגרתה יפעלו חסידיו מסביב לעולם בניסיון להגיע למיליון נשים שידליקו נרות שבת. "אם נגיע לזה - אנחנו נראה אור גדול" (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ד בסיון תשע"ה | 11.06.15
הרב יאשיהו פינטו (צילום: מתוך אתר "שובה ישראל")

מנהיג קהילות "שובה ישראל" האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו הכריז הערב (חמישי) בשיעור שבועי שמסר באשדוד על יוזמה עולמית במסגרתה כמיליון נשים מסביב לעולם ידליקו נרות שבת במהלך ארבע השבתות הקרובות (מלבד השבת הקרובה - פרשת שלח לך). "כששומרים את אורה של שבת רואים סיעתא דשמיא" אמר הרב לחסידיו.

לדברי הרב פינטו בשיעור: "אנחנו יודעים שאם נגיע למה שאנחנו רוצים - אנחנו נראה אור גדול. אנחנו רוצים שנקבל ארבע שבתות משבת הבאה. כבר מיום ראשון לעשות מלחמה בכל הכוח, לחזק את בנות ישראל בכל העולם להדליק נרות שבת. שלפחות מיליון יהודיות שלא הדליקו נרות שבת - ידליקו".

"יש מיליון שלא הדליקו?" שאל הרב את המשתתפים בשיעור והמשיך, "נגיע למיליון נשים שילדיקו ארבע שבתות". הוא קרא לחסידיו "לחזק את בנות ישראל. כל אחד ישכנע כמה נשים להדליק, נגיע למיליון?".

השיעור המלא:

במענה לשאלתו כיצד ניתן לחזק את הפעילות הציע אחד ממקורביו של הרב להקים אתר אינטרנט בו כל אישה שתקבל על עצמה להדליק נרות שבת בשבועות הקרובים - תדליק גם נר וירטואלי. "הלילה אתם מקימים את זה ומחר בבוקר זה דולק" הורה הרב לחסידיו.

"מיליון נשים שידליקו נרות שבת, נילחם על זה בכל דרך אפשרית. כל מי שקשור במשהו ל"שובה ישראל" - תדעו שזה יביא ישועה גדולה ואור גדול". הרב הבהיר כי גם מוסדותיו יירתמו לטובת הנושא, "הישיבה תירתם אם צריך נרות, נפעל בכל הכוח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר