הטרגדיה בביתר עילית

דרכו האחרונה: הרב מיכאל ניסנוב הובא למנוחות עולם

הרב מיכאל ניסנוב ז"ל, אב לשמונה, תושב ביתר עילית שנהרג הבוקר בתאונת הדרכים בכניסה לצור הדסה הובא למנוחות בהלוויה שיצאה מבית הכנסת חסד לאברהם בעיר. אלמנתו ל"כיכר השבת": "מבקשת ללמוד משניות לעילוי נשמת מיכאל בן יפה" (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב מיכאל ניסנוב ז"ל. בגדול: זירת התאונה (צילום: המשפחה, זק"א)

ברוך דיין האמת: אבל כבד בעיר החרדית ביתר עילית לאחר היוודע הבשורה המרה על פטירתו הטראגית של האברך הרב מיכאל ניסנוב זצ"ל, בן 48, תושב העיר שנהרג הבוקר (שישי) בתאונת דרכים קשה בכניסה לצור הדסה.

"המנוח ז"ל היה דמות מוכרת ואהובה בעיר", מספרים שכניו המתגוררים ברחוב קדושת לוי 31. "הוא היה מאיר פנים לכל אדם, אישיות לבבית, מלאת שמחת חיים. גידל יחד עם רעייתו את שמונת ילדיהם במסירות ובאהבה אין קץ וחינכם לתורה ויראת שמיים".

לדברי השכנים, "אנחנו פשוט בהלם מהטרגדיה הנוראית. זהו אסון כבד למשפחה. לשכנים ולעיר כולה".

זירת התאונה, הבוקר (צילום: זק"א. וידאו: מומי אלימלך דובר כב"ה בית שמש)

האב ניסנוב היה מתפלל בבית הכנסת "חסד לאברהם" והבוקר עשה חסד כאשר הסיע ברכב בחורי ישיבה שביקשו טרמפ מבית שמש לעיר. לדברי כוחות ההצלה שהוזעקו למקום, הוא נהרג כשהוא עטוף בטלית ותפילין. "הוא היה אברך בן תורה ששקד על תלמודו יומם ולילה עם מידות טובות". מספר אחד המתפללים.

כאמור המנוח הותיר אחריו 8 ילדים, הגדולה בת 19, הקטנה בת שנה וחצי. צוותי פסיכולוגים, עו"סים ויועצים מאגפי החינוך והרווחה של עיריית ביתר מטפלים מהבוקר בטרגדיה. אנשי העירייה עברו בין מוסדות החינוך בעיר והודיעו לילדים, וגם בשעה זו מלווים את המשפחה.

ההלוייה יצאה בשעה 14:00 מבית הכנסת חסד לאברהם ברחוב קדושת לוי 25 ביתר עילית.

אלמנתו ביקשה להעביר דרך אתר "כיכר השבת" בקשה מהציבור ללמוד משניות לעילוי נשמת מיכאל בן יפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר