דיווח: "וינשטיין בילה ביאכטה של רונאל פישר"

בערוץ 1 נחשף כי היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין בילה ביאכטה הפרטית של רונאל פישר, בזמן היותו עו"ד פרטי, אך לא דיווח על כך. "אין יחסים אישים קרובים"(משפט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: יונתן סינדל - פלאש90)

פרשת פישר: היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין יצא למסע דיג ביאכטה הפרטית של עו"ד רונאל פישר, כך נחשף במהדורת יומן של ערוץ 1.

ההפלגה והפגישות הרבות בין השניים נערכו כשוינשטיין היה עו"ד פרטי ולפני שנכנס לתפקידו כיועץ המשפטי לממשלה, אך למרות זאת הוא לא דיווח על כך, למרות שלאחרונה הכריע בעניינים הקשורים בפרשת פישר.

ממשרד המשפטים נמסר בתגובה כי וינשטיין פגש בפישר "פעמים בודדות בנסיבות חברתיות, לפני כעשור, בעת היותו עו"ד פרטי. עו"ד וינשטיין גם פגש בשעתו את עו״ד פישר על סירת דייגים שהייתה בבעלותו של פישר בעת ההיא. מכל מקום, בינו לבין עו״ד פישר מעולם לא שררו יחסים אישיים קרובים.

"אשר על כן, לא הייתה כל סיבה שהיועץ המשפטי לממשלה ימדר עצמו מעיסוק בפרשה, אשר ממילא הובאה לפתחו נוכח מעורבותה של פרקליטת מחוז ת״א לשעבר, עו״ד רות דוד - שכידוע מוכרת אף היא לכל בעלי התפקידים בצמרת מערכת אכיפת החוק. יצוין כי העובדות הנוגעות לעניין ידועות לגורמי המקצוע העוסקים בפרשה", הוסיפו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר