הבחירות בשומרון: הרב אליקים לבנון לא יביע תמיכה באף אחד מהמתמודדים

הרב אליקים לבנון, הודיע כי לא יביע את תמיכתו באף אחד מהמועמדים בבחירות לראשות המועצה האזורית שומרון. נכון לעכשיו ישנם ארבעה מתמודדים לתפקיד (חדשות ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרב אליקים לבנון (צילום: נתי שוחט - פלאש90)

הרב אליקים לבנון, החליט שלא לפרסם תמיכה באף אחד מהמועמדים בבחירות לראשות המועצה האזורית שומרון, תמיכה שלמעשה הייתה מכריעה את הבחירות, כך דווח באתר סרוגים.

הבחירות לראשות המועצה אזורית שומרון שיערכו בשבועות הקרובים, יצאו לדרך בעקבות התפטרותו של גרשון מסיקה שהודיע על כך כחלק מהסדר עד המדינה עליו חתם בפרשת השחיתות הציבורית הגדולה, בה הוא חשוד.

נכון לעכשיו ישנם ארבעה מתמודדים: יוסי דגן משבי שומרון שמשמש כרגע ראש המועצה בפועל מאז התפטרותו של מסיקה, עו"ד עוזי אליעזר מאלון מורה ששימש בעבר מנכ"ל במועצה האזורית שומרון, שריה דמסקי לשעבר יו"ר מזכירות אלון מורה ועד לאחרונה יועצו של השר אורי אריאל ואלי רוזנפלד מאבני חפץ המשמש כאחראי על ניהול הקרקעות בשומרון מול המנהל האזרחי.

בהודעה שפרסם הרב לבנון לתושבי הישוב אלון מורה, הוא מציין כי הבחירות יתקיימו עשרה ימים לאחר תשעה באב, "נזכור כולנו שירושלים חרבה על שנאת חינם חלילה לנו לפעול על בסיס השנאה ולחשוב שבכך נזכה להצלחה בבניה רק חורבן יצא מכך. גם במהלך ההתמודדות נזכור כי אנשים אחים אנו נשמור על טוהרת הלבבות ועל מערכת בחירות נקייה מקטרוגים בעז"ה נזכה להוסיף בנייה של אמת בשומרון"

"רבים שואלים במי אני בוחר. אגלה לכם ידידי שאני בוחר בכולם כל מתמודד ודאי עשה חשבון נפש אם החליט להתמודד ודאי שקל זאת בשקל הקודש מאחר ואני אוהב את כולם וסומך על שיקול דעתם הנני מצרף את ברכתי לכל המתמודדים שיעשו ויצליחו. הקב"ה יחליט בסופו של דבר מי בין הטובים הוא הטוב ביותר ויתאחדו הכל סביב בחיר ה׳".

כדי להזים שמועות עתידיות הוסיף הרב פסקה נוספת: "כל שמועה אחרת בשמי אין לה יסוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר