חלוקת הג'ובים

דרעי מינה את מחותנתו למזכירת שר הדתות אזולאי

יו"ר ש"ס אריה דרעי מינה את מחותנתו חנה אילוז למזכירתו של שר הדתות דוד אזולאי, ובשל כך אף פוטרה המזכירה הוותיקה, אך בש"ס טוענים כי היא עברה לעבוד עם מרגי (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר ש"ס אריה דרעי (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

המינויים בלשכת שר הדתות דוד אזולאי נמשכים: הגב' חנה אילוז מונתה לתפקיד מזכירה לשר, אילוז היא מחותנתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, האחראי למעשה על המינויים בלשכת שר הדתות.

לדברי עיתונאי 'ידיעות אחרונות', המזכירה הקודמת פוטרה, בככדי לאפשר את המינוי, של חמותה של בתו של דרעי.

כך הפך אריה דרעי את דוד אזולאי לשר בלי תיק / פרשנות

עם זאת גורמים בש"ס טוענים, כי המזכירה הקודמת לא פוטרה אלא עברה מרצונה ללשכת יו"ר ועדת החינוך יעקב מרגי - איתו עבדה בזמן שהיה שר הדתות. הגורמים סרבו להתייחס לעצם המינוי של חותנת דרעי בלשכת השר.

דבר המינוי נשמר בסוד ולא פורסם עד כה, אולי בשל החש שהמינוי ייתפס בעיני הציבור כחלוקת ג'ובים בתוך משפחת דרעי.

כתב 'ידיעות אחרונות' בכנסת עקיבא נוביק התייחס למינוי בחשבון הטוויטר שלו וצייץ: "מה לא עושים בשביל שלום בית? במקום מזכירה ותיקה שפוטרה מלשכת שר הדתות, מינה אריה דרעי את החותנת של בתו".

יצוין כי הקשר המשפחתי בין יו"ר ש"ס לשר הדתות קיים גם בלשכת שר הכלכלה. כפי שפורסם ב'כיכר השבת', ינון אזולאי, בנו של שר הדתות, מונה ליועץ דרעי במשרד הכלכלה.

כזכור, עם כניסתו של השר אזולאי למשרד הדתות הודיע לו יו"ר ש"ס על המינויים בלשכתו: מיכאל מלכיאלי - ראש המטה. אברהם אמסלם - ראש הלשכה. דוד עמר - יועץ בכיר. ארז מלול - יועץ משפטי. מאיר פנחס - יועץ תקשורת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר