תחנת 'גלי ישראל' השעתה את עו"ד דב הלברטל

בעקבות הסערה הציבורית שעורר מאמרו של עו"ד דב הלברטל הוחלט ברדיו "גלי ישראל" המזוהה עם הציבור הדתי לאומי להשעות את הלברטל באופן זמני מהגשה ברדיו (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
עו"ד דב הלברטל (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

בעקבות הסערה הציבורית הגדולה שעוררו דבריו של עו"ד דב הלברטל שפורסמו ב"כיכר השבת" בהם הטיח ביקורת נוקבת וחריפה בפסטיבל סביב חטיפת ורצח שלושת הנערים הי"ד, הוחלט ברדיו "גלי ישראל" המזוהה עם הציבור הדתי לאומי להשעות את הלברטל באופן זמני מהגשה ברדיו.

מדובר בתוכנית האקטואליה אותה מגיש אראל סגל מידי בוקר, ןלצידו, מגיש נוסף המתחלף מדי יום, כאשר בימי שלישי המגיש האורח לצדו של סגל הוא עו"ד הלברטל שכעת הושעה מהתחנה ומחר לא יגיש יחד עם סגל את התוכנית

את ההודעה על כך קיבל הלברטל ממנהלת התוכניות של הרדיו שהתקשרה אליו בשעות הבוקר המוקדמות והודיעה לו כי בעקבות הסערה שעורר לא יוכל לשדר באופן זמני.

בתגובה לכך אמר הלברטל ל"כיכר השבת" כי "הדיון הנוקב אמור היה להיות על כך שלקחו מוות של שלושה נערים והפכו את זה לסרט הוליוודי. זה הרבה יותר חמור מאיך שהדברים נכתבו. מצער מאוד שכך הם פני הדברים".

"לגבי גלי ישראל", הוא מוסיף, "אני מבין אותם שהם חושבים שהגדשתי את הסאה. עם זאת אני חושב שהשיח במדינה צריך להיות יותר ענייני ופחות רגשי".

ברדיו 'גלי ישראל' אישרו את הפרטים ומסרו בתגובה כי "לאראל קשה לשבת איתו מחר מבחינה אישית, בעקבות הדברים שהוא כתב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר