בני לאו מתנצל, אבל...

"ספרי העמיד את הגר"ע במזרח של גדולי ישראל"

לאחר ההשוואה המקוממת שערך בין מרן פוסק הדור הגר"ע יוסף זצוק"ל ל"נאום הבהמות" של השחקן החילוני עודד קוטלר, בני לאו, רב ביכ"נ בירושלים, מתנצל על דבריו אך מצהיר תוך כדי כי "הספר שכתבתי על הרב נחשב למסמך שמעמיד את הרב עובדיה בקיר המזרח של גדולי ישראל בכל הדורות", לא פחות (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
בני לאו (צילום מסך מיוטיוב - Kehillat HaRamban)

סערת הבהמות: שעות לאחר ההשוואה המקוממת שעשה בין נאום הבהמות של השחקן החילוני עודד קוטלר למרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל ועורר סערה בקרב תלמידי מרן זצוק"ל, מתנצל בני לאו, רב בית כנסת בירושלים, על דבריו.

"הרבה תגובות על ההשוואה בין הרב עובדיה ז"ל לבין "נאום הבהמות", המחייבות אותי להתנצל ולהבהיר", כותב לאו בעמוד הפייסבוק שלו ומוסיף: "מי שמכיר אותי יודע את הקרבה הגדולה שהייתה לי לרב עובדיה ולביתו".

אלא שמיד לאחר ההתנצלות, לאו לא מהסס לטעון כי ספרו היה זה שהעמיד את מרן הגר"ע בקיר המזרח של גדולי ישראל, לא פחות. "הספר שכתבתי על הרב "ממרן עד מרן" נחשב למסמך שמעמיד את הרב עובדיה בקיר המזרח של גדולי ישראל בכל הדורות".

"עם זאת, מעולם לא ניסיתי להגן על ההתבטאויות של הרב. הן היו קשורות תמיד (!) לכעס שגאה בו על ניסיונות של אנשים לחבל בלומדי תורה ובעולם התורה", כותב לאו, "אבל (וכאן ההבדל הגדול מעודד קוטלר): מעולם הדברים הללו לא נאמרו מן הכתב".

"חזרתי להתבונן בנאום של קוטלר וכאבתי לראות שהוא קרא את הדברים מן הכתב, מה שאומר שהגידוף והעלבון באו לא מאיזו התפרצות של רגש גואה אלא תוכננו בקפידה", הוסיף לאו.

"לכן אין מקום להשוואה שעשיתי ואני מתנצל על כך", מסיים לאו את דבריו על ההשוואה שערך תוך כדי שלוקח חסות על מעמדו של מרן בין גדולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר