משרד החוץ מציג: כך נראה שלטון החמאס בעזה • צפו

משרד החוץ מפרסם סרטון אנימציה תחת הכותרת: "תפתח את העיניים על מה שקורה בעזה", וזאת כחלק מהמאמץ ההסברתי לקראת פרסום דו"ח האו"ם על "צוק איתן" • צפו (מדיני)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: משרד החוץ, מתוך יוטיוב)

ישראל בקרב הסברה: משרד החוץ מפרסם סרטון אנימציה תחת הכותרת: "תפתח את העיניים על מה שקורה בעזה", וזאת כחלק מהמאמץ ההסברתי של ישראל לקראת פרסום דו"ח האו"ם על מבצע "צוק איתן" ברצועת עזה.

בסרטון, נראה כתב זר שמדווח מעזה ומספר כי "אנו כאן במרכז עזה, וכמו שאתם רואים אנשים מנסים לחיות חיים שקטים. אין כאן טרוריסטים, רק אנשים רגילים", אלא שמאחוריו נראה מחבל משגר רקטה ומאחורוי פוסעת אשה עם רעלה עם בנה התינוק.

בהמשך נראה הכתב במנהרותב עזה כשהוא מדווח כי "העיר התת-קרקעית של עזה" כשברקע נראים פעילי הזרוע הצבאית של החמאס נושאים טילים ונשק ומעליו שלט המציין כי "מינימום שמונה טרוריסטים יכולים להיכנס לכל מנהרה".

"זהו ניסיון מרתק של חמאס לבנות מערכת רכבת תחתית חדישה שתכניס את שירותי התחבורה של עזה למאה ה-21", אומר הכתב בצל נשיאת הנשק של המחבלים.

לקראת סוף הסרטון מגיחה "הצלמת" ומגישה לכתב משקפיים כשהיא אומרת לו: "אולי עכשיו תראה את המציאות של החיים כאן תחת שלטון חמאס".

הכתב מרכיב את המשקפיים ומתמוטט מיד לאחר מכן כשהוא פוגש את המציאות האמיתית והצלמת מסכמת: "תפקח עיניים - הטרור שולט בעזה".

משרד החוץ כתב על הסרטון כי "חמאס השתלט בכוח על עזה בשנת 2007. מה הם עשו מאז? דיכאו את האוכלוסייה המקומית והשקיעו מיליארדים בטרור נגד האוכלוסייה האזרחית של ישראל. חלק מהאנשים העדיפו לעצום את עיניהם מול המציאות בשטח. מה איתך?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר