השר אריה דרעי: השמאל באופוזיציה - בגלל ההתנשאות

יו"ר ש"ס אריה דרעי התייחס ל"נאום הבהמות" ותקף את תפיסת השמאל "שמי שחושב אחרת מהם הוא חשוך ופרמטיבי" וציין כי בגלל ההתנשאות הזו הם שנים באופוזיציה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
שר הכלכלה אריה דרעי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר ש"ס, שר הכלכלה אריה דרעי, תקף בצהריים (שני) בפתח ישיבת סיעת ש"ס את "נאום הבהמות" של השחקן החילוני עודד קוטלר ואמר כי "משמעות דבריו של קוטלר היא שבמקרה הטוב אנחנו שקופים ובמקרה הרע אנחנו עדר".

"בקרב חלק מאנשי השמאל יש את התפיסה שמי שחושב אחרת מהם הוא חשוך ופרמטיבי וחבל שיש מי שלא הבין שהתפיסה הזו וההתנשאות הם חלק מהסיבה שהם כבר שנים רבות באופוזיציה", הוסיף דרעי.

בהמשך דבריו בירך דרעי את "תנועת חב"ד", לרגל יום ההילולא של הרבי מליובאוויטש זצ"ל ואמר כי "לש"ס ולחב"ד יש מכנה משותף ומרן זצ"ל והרבי זצ"ל הפיצו תורה ויהדות בכל מקום וזכה הרבי שתנועתו גדלה גם לאחר הסתלקותו".

דרעי התייחס גם לנושא הגז ואמר כי "היום כל אחד תופס כותרת בנושא הגז גם בלי קשר לאמת. כשר הכלכלה אני לא מופקד על נושא הגז למעט מכח סעיף 52 לחוק ההגבלים שגם בו ניתן לעשות שימוש רק משיקולים של חו"ב".

"למרות שהוצע לי על ידי ראש הממשלה והצוות המקצועי, עדיין לא החלטתי אם לעשות שימוש בסעיף 52 ובכל מקרה מדובר בהליך שיש לעשותו באופן חוקי ובדרך שלו", הוסיף דרעי.

דרעי המשיך ואמר כי "חבל שיו"ר ועדת הכלכלה שלח אלי מכתב מוקדם מדי שאגיע לועדה בו בזמן שחלק מההליך החוקי הוא שאני אגיע לועדת הכלכלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר