תיעוד דרמטי

כך המהגרים מסתננים לבריטניה במשאיות ובמעבורות

קטע וידאו דרמטי שמגיע מצרפת מציג עשרות מהגרים שמנסים להסתנן לבריטניה באמצעות פריצה למשאית שעושה את דרכה למעבורת. "אל תדאגו, כל הדלתות אצלנו נעולות" נשמע מדריך טיולים מרגיע את הנוסעים (חדשות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(Jenny NZ, יוטיוב)

קטע וידאו חדש שמגיע מצרפת מציג מהגרים שפורצים לחלקה האחורי של משאית ומנסים להסתנן בעזרתה לבריטניה. המשאית, כך לפי הדיווח, הייתה אמורה להיכנס למעבורת ולהפליג אל בריטניה. את הקטעים תיעדו נוסעים ששהו מאחורי המשאית שנפרצה.

מדריך הטיולים שבאוטובוס שמאחור נשמע כשהוא מנסה להרגיע את הנוסעים אל מול המראה הדרמטי ואומר ברמקול: "אל תכנסו לפאניקה, כל הדלתות של האוטובוס נעולות". הוא הסביר לנוסעים כי "בעיקרון, מדובר באנשים שאינם מורשים להתגורר בארץ".

(Jenny NZ, יוטיוב)

בקטע שעלה ליוטיוב נאמר כי "הקבוצה הזו הופיעה משום מקום וכל הכביש הוצף בהם. הם הותירו אותנו לבד, אולם פרצו למשאיות, גנבו ציוד וחלקם אף ניסו להתגנב בעזרת המשאיות אל מעבר לגבול".

לאחרונה הופיעו בעיתונות פרסומים על נהגי משאיות שמבצעים עקיפות ענק בכדי לא להתמודד על בעיות מצד מהגרים באזור הנמל בצרפת. נהג משאית שצפה במהגרים פורצים למשאיות בנמל סיפר כי הוא חשש לחייו. "ראיתי אותם פורצים למשאית מולי עם מוט ברזל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר