פונים שמאלה?

ח"כ יואב בן צור מש"ס סייר עם 'יוזמת ז'נבה' במזרח ירושלים

חברי כנסת מהקואליציה והאופוזיציה, מרביתם ח"כים חדשים, השתתפו בסיור שערכה "יוזמת ז'נבה" במזרח העיר ירושלים. בין המשתתפים בסיור נראה ח"כ יואב בן צור מש"ס (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ יואב בן צור בסיור (צילומים: יוזמת ז'נבה בפייסבוק)

פונים שמאלה? חברי כנסת מהקואליציה והאופוזיציה, מרביתם ח"כים חדשים, השתתפו אתמול (ראשון) בסיור שערכה "יוזמת ז'נבה" במזרח ירושלים, אותו הדריך אלוף משנה במיל שאול אריאלי.

בין המשתתפים נראה חבר-הכנסת יואב בן צור מתנועת ש"ס, שסייר יחד עם חברי הכנסת פרופ' מנואל טרכטנברג, זוהיר בהלול, איל בן ראובן, יוסי יונה וקסניה סבטלובה (המחנה הציוני), מיכל רוזין (מרצ) ומירב בן ארי (כולנו).

במהלך הסיור התוודעו חברי הכנסת למוקדי הבניה במזרח ירושלים ומוקדי החיכוך עם הקהילה הבינלאומית. בנוסף, עסקו חברי הכנסת בשאלת גושי ההתנחלויות, חלוקת מזרח ירושלים וההסדרים האפשריים בעיר העתיקה.

ח"כ מרב בן ארי מ'כולנו' סיכמה את הסיור ואמר כי "סיימנו סיור מרתק של יוזמת ז'נבה, הכרתי מקרוב את נושא מזרח ירושלים ועל מה בעצם כולם מדברים. מאוד מעניין, וחשוב להכיר את כל הצדדים".

ח"כ זוהיר בהלול כתב בעמוד הפייסבוק שלו על הסיור כי "היוזמה היא בעצם ארגז כלים ריאליסטי שחושף מחד גיסא, את הפתרונות והאלטרנטיבות המדיניים, הדמוגרפיים והגיאוגרפיים ומאידך גיסא, מחדד את מורכבות העובדות בשטח, שהן בבחינת מכשולים ואבני נגף המיוצרים על-ידי המכונה המשומנת של מדיניות הגזל שמתקיימת בחסות ממשלות ישראל לדורותיהן ובעיקר בשנים האחרונות.

"יוזמת ז'נבה היא בעצם יוזמה של התפכחות ושפיות בתוך ג׳ונגל של אינטרסים חבויים וגלויים שמטרתם אחת היא, לגרום לקיפאון ולהנצחת הכיבוש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר