הרשת תומכת בלוחמים: "עם הנצח עם נצח יהודה"

חיילי "נצח יהודה" זוכים בימים האחרונים לתמיכה נרחבת ברשת, זאת לאחר הסערה סביב הכאת פלסטיני ביום שישי האחרון על ידי חיילי הגדוד: "עם הנצח עם נצח יהודה" (צבא)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום מסך, פייסבוק)

חיילי הגדוד החרדי "נצח יהודה" זוכים בימים האחרונים לתמיכה נרחבת ברשתות החברתיות, זאת לאחר הסערה סביב הכאת פלסטיני ביום שישי האחרון על ידי חיילי הגדוד.

כזכור, ביום שישי האחרון תועדו חיילי הגדוד מכים מפגין פלסטיני בכפר ג'ילזון. התיעוד עורר סערה גדולה בקרב הפלסטינים ובישראל. בעקבות כך, מפקד חטיבת כפיר, אל"מ אשר בן לולו, העמיד את החיילים המעורבים לדין משמעתי. מפקד הפלוגה נשפט וננזף, שני החיילים שתועדו מכים את הפלסטינים נידונו ל-28 ימי מחבוש על תנאי והחייל שקילל את הפלסטיני נידון ל-30 ימי ריתוק.

החיילים מכים את הפלסטיני, ביום שישי האחרון (מתוך שידורי הטלוויזיה הפלסטינית)

לטענת החיילים, הסרטון ערוך בצורה מגמתית ואינו מראה את מה שקדם לאירוע. כאמור, כעת זוכים החיילים לתמיכה נרחבת ברשתות החברתיות, כאשר גולשים רבים העלו תמונות עם דף עליו כיתוב תומך בחיילים. "עם הנצח עם נצח יהודה" כתבו רבים. אחרים כתבו: "גם אני עם נצח יהודה" ו"גם אנחנו עם נצח".

הראפר יואב אליאסי ("הצל") הביע גם הוא תמיכה בחיילים וכתב בחשבון הפייסבוק שלו: בימים אלה כשהתקשורת יורדת לחיים של לוחמי נצח יהודה ומנסים לפגוע להם במורל, אני חושב שחשוב שידעו שעם ישראל גאה בהם. הלוחמים האלו מתמודדים עם פי שתיים קשיים גם בצבא וגם בחיים הפרטיים עקב היותם חיילים חרדים אבל אנחנו גאים בהם ומצדיעים להם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר