אחת ולתמיד: כללי זהב לאיפור נכון לדייטים

בשידוכים? מדריך חובה: זה לא פורים, זה לא אירוע - זה בסך הכל דייט. אחת ולתמיד: כך תתאפרי נכון לפגישה ותיצרי את הרושם המתאים, בלי ליפול לטעויות קלאסיות. עיקרון המפתח: הדרמות - מיותרות (סטייל)

רותי ברג | כיכר השבת |
עדין וענייני: כך תתאפרי לדייט (צילום: shutterstock)

"רותי, איך אני מתאפרת לפגישה בלי להבריח את הבחור?" זה משפט שאני שומעת אחת לשבוע. אז הנה כמה כללי זהב חשובים שכדאי לזכור לפני שאת יוצאת לדייט.

הטעויות הקלאסיות:

• לא משנה אם שעת הפגישה היא בוקר, צהריים או ערב - זה לא אירוע. בכל מקרה, הימנעי מצלליות מבריקות, צבעוניות ודרמה מוגזמת בעיניים. הוא רוצה לראות אותך במראה טבעי ככל האפשר.

• העור שלך כהה? גוון מייק-אפ בהיר יותר, לא יבהיר אותך אלא יגרום לפנים שלך להיראות אפורות וכבויות. ולהפך, אם את רוצה להעניק לפנים מראה שזוף, יותר מחצי-טון כהה יגרום לפנים שלך להיראות מסכתיות וכבדות.

• הנחת סומק כהה ודרמטי בצורה מוגזמת שחורגת מתפוחי הלחיים, תספק לך זוג כתמים מכוערים ומלאכותיים במרכז הפנים. ואת בסך הכל רצית להוסיף קצת צבע.

תכלס, איך מתאפרים לדייט:

העיקרון המרכזי הוא איפור נקי ומחמיא, שיבליט את היופי שלך, אך לא באופן בובתי ומזויף.

* בסיס: הניחי מייק-אפ בגוון טבעי ככל האפשר, ופדרי קלות את הפנים כדי למנוע ברק.

* איפור עיניים: מלכתחילה עדיף להסתפק בקו איילנר שיתחום את העין מלמעלה (אפשר מעט אלכסוני לצורה חתולית), או תחימה תחתונה בעיפרון שחור/טורקיז/כחול. בא לך על צללית מבריקה בכל זאת? בחרי בצבע ניטרלי (סקלת החום) עם נצנוץ עדין.

* סומק: בחרי בגוונים וורודים-אפרסקיים, כדי להוסיף חיות לפנים. הניחי את הסומק על תפוחי הלחיים, והשתדלי לא לחרוג מהם.

* אודם: ההמלצה שלי היא אודם בגוון שדומה לצבע השפתיים המקורי עד לגוונים ורוד-כתום ואפילו אדום, אך עדין. תלוי מה החלטת ללבוש.

רותי ברג היא מאפרת מקצועית ומעצבת שיער ופאות

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית