כיכר TV: כתובת עברית מתקופת דוד המלך; אורן חזן ממשיך להסתבך

מבזק כיכר TV לסיכום חדשות היום: הח"כים החרדים יוצאים נגד אפליית החרדים בתעסוקה, ההוכחה הארכיאולוגית: היינו פה לפני 3,000 שנה. ואורן חזן ממשיך להסתבך (חדשות היום)

(תמונות: טל רוגובסקי - רשות העתיקות, Issam Rimawi/Flash90)

• הקיפוח החרדי: חברי הכנסת החרדים יצאו במתקפה חריפה נגד אפליית החרדים בשוק התעסוקה. בדיון שהתקיים היום בוועדת הכספים אמר ח"כ משה גפני, כי "אף ממשלה לא עשתה דבר למען שילוב החרדים" הוא הבטיח כי יביא חוק להעדפה מתקנת לחרדים. ח"כ יצחק וקנין סיפר בדיון על בתו המרוויחה כ-35% פחות מהקולגה החילונית שלה. גם ח"כ ישראל אייכלר תקף את יאיר לפיד במליאת הכנסת, ואמרכי בזמן שאביו אסף גופות במלחמת יום כיפור, לפיד בילה בת"א.

• ההוכחה הארכיאולוגית: קנקן חרס ועליו הכתובת "אשבעל בן בדע", המתוארך לתקופת דוד המלך נתגלה בעמק האלה. הקנקן נמצא לפני כשלוש שנים, בחורבת קיאפה, כשהוא מרוסק לרסיסים, ורק לאחר עבודה מאומצת הצליחו החוקרים להרכיב את הקנקן מחדש. מדובר בכתובת רביעית מתקופת מלכות בית דוד שמתגלת בשנים האחרונות.

• מסתבך והולך: ח"כ אורן חזן ממשיך להסתבך, היום הורה היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין לחדש חקירה נגד חזן, בחשד כי תקף את ראש עיריית אריאל. בתוך כך, אמש התפרסם תחקיר של תוכנית הצינור בערוץ 10, בו נטען כי חזן ביצע לכאורה מעשים לא ראויים בעובדות בזמן שניהל בר.

• חנוך לנער: מחקר חדש קובע, כי השפעת התעמולה הנאצית על בוגרי מערכת החינוך הגרמנית, נותרה גם לאחר עשרות שנים. על פי המחקר, שבדק סקרים שנערכו בעשרים השנה האחרונות, נמצא כי אלו שלמדו בחינוך נאצי בשנות ה-30 החזיקו בדעות הכי אנטישמיות מבין הנשאלים.

• קלעו שיא: ארבעה צעירים אוסטרלים שברו את שיא העולם בקליעת כדורסל, כשהצליחו לקלוע אל תוך הסל ממרחק של כ-130 מטר. השיא הקודם אגב, הוא קליעה מ-90 מטר וגם הוא שייך לאותה חבורה.

• תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית עד בהיר ותחול עלייה קלה בטמפרטורות שיהיו רגילות לעונה.

קרדיטים: גפני - כיכר השבת ודוברות הכנסת, וקנין ואייכלר - ערוץ הכנסת; העיר העתיקה קיאפה - חברת Skyview, באדיבות האוניברסיטה העברית ורשות העתיקות, תמונות הקנקן - טל רוגובסקי; נאצים - ארכיון יד ושם; כדורסל - ערוץ היוטיוב How Ridiculous; אורן חזן - אסף מגל, איתי בלומנטל ומוטי קמחי ynet

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר