דונלד טראמפ מצטרף למירוץ לבית הלבן

דונלד טראמפ, אחד מעשירי ארה"ב, ובוודאי אחד מ'הצבעוניים' שבהם, הודיע על התמודדותו בפריימריז המפלגה הרפובליקנית בניסיון לזכות ולהתמודד לנשיאות ארה"ב (חדשות, בעולם)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
דונלד טראמפ (צילום: שאטרסטוק)

דונלד טראמפ הודיע היום (שלישי) על הצטרפותו למירוץ לנשיאות ארה"ב. טראמפ יתמודד על בפריימריז של המפלגה הרפובליקנית וינסה לזכות ולהתמודד לנשיאות. ההודעה מגיעה יממה לאחר הכרזתו של ג'ב בוש על הצטרפותו למירוץ לבית הלבן.

טראמפ, בן ה-69, הציג את מועמדותו במסיבת עיתונאים במגדל טראמפ בניו יורק, אחד המגדלים המפורסמים בניו יורק, והפך למועמד הרפובליקני ה-12 שהודיע על הצטרפותו למירוץ.

טראמפ נחשב לאחד מהטייקונים הגדולים בארה"ב. הונו מוערך בכ-4 מיליארד דולר, אך הוא טוען שהוא שווה לא פחות מ-9 מיליארד דולר. הוא נחשב ל"טיפוס צבעוני", עם מספר התבטאויות שנויות במחלוקת.

במערכת הבחירות הקודמת טען טראמפ שחוקרים מטעמו גילו שנשיא ארה"ב ברק אובמה לא נולד בארה"ב ועל פי החוקה הוא אינו יכול לכהן כנשיא. אובמה מצידו ליגלג עליו מספר פעמים בתקשורת והציג את תעודת הלידה שלו כיליד הוואי.

"אובמה עשה עסקה שבגללה אולי ישראל לא תשרוד הרבה זמן. עלינו להגן על ישראל. אני אעצור את איראן מלהגיע לגרעין. אני אחזיר את אמריקה לגדולתה", אמר טראמפ במסיבת העיתונאים בה הכריז על התמודדותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר