נגמר בשלום

תקרית בירדן: ערבים תקפו משגיחי כשרות עם גרזנים

שישה משגיחי כשרות חרדים הותקפו על ידי פועלים ירדניים באבנים וגרזנים בחממות בירדן, זאת במהלך ביקור במקום במסגרת עבודתם. המשטרה הירדנית הוזעקה למקום ואבטחה את המשגיחים. לאחר שבישראל עודכנו על האירוע החריג, מעבר הגבול נפתח והמשגיחים חולצו מהמקום בשלום (חרדים)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
החממות בהן הוכו המשגיחים (צילום: באדיבות המצלם)

תקרית חמורה בירדן: שישה משגיחי כשרות הותקפו הערב (שלישי) בחממות בירדן על ידי פועלים ירדניים שזעמו על מפעיל החממות, יהודי חרדי מישראל. הפועלים, שראו במשגיחים שליחים של מפעיל החממות, התנפלו על המשגיחים עם אבנים וגרזנים, כך לפי עדות המשגיחים.

מדובר בארבעה משגיחים מטעם מערכת הכשרות של הרב אפרתי ושני משגיחים של בד"ץ העדה החרדית. כוחות המשטרה הירדנית הוזעקו למקום ואבטחו את המשגיחים. לאחר מכן חולצו ארבעה משגיחים אל המעבר לישראל, שם הכניסו אותם לאחר שעת הסגירה של המעבר, בשעה 20:00.

ארבעת המשגיחים שחולצו נשלחו לירדן מטעם הכשרות של הרב אפרתי. שני המשגיחים של בד"ץ העדה החרדית נותרו בירדן והם מאובטחים על ידי המשטרה המקומית.

לדברי גורמים המכירים את המקרה מקרוב, הפועלים הירדניים זעמו על המפעיל הישראלי של החממות, זאת ככל הנראה על רקע סכסוך כספי. הפועלים החליטו לשבות היום מעבודה.

כשהמשגיחים הבינו כי העבודה מושבתת ונוכחותם אינה נצרכת יותר הם החליטו לעזוב את המקום, אך אז החלו הפועלים הירדניים להתנפל עליהם, יידו לעבר רכבם אבנים וניסו לפגוע בהם אף עם גרזנים. לדברי הגורמים, בשלב מסוים הוזעקו אל המקום כוחות של המשטרה הירדנית שאבטחו את המשגיחים והאירוע כאמור הסתיים ללא נפגעים. במערכת הכשרות של הרב אפרתי אישרו את הפרטים בשיחה ל"כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר