נסגר המכרז לתחבורה ציבורית באלעד

אחרי שנים שבהם חברת 'אגד תעבורה' שירתה את תושבי העיר החרדית אלעד נסגר המכרז להחלפתה בו מתמודדות: קווים, מטרופולין, סופרבוס, נתיב אקספרס ואפיקים (תחבורה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
העיר אלעד (צילום: פלאש 90)

אחרי שנים שבהם חברת 'אגד תעבורה' שירתה את תושבי העיר החרדית אלעד ובאחרונה אף עובדיה יצאו לשביתה, נסגר המכרז להחלפתה.

במכרזים התמודדו חברות קווים, מטרופולין, סופרבוס, נתיב אקספרס ואפיקים, כאשר לפי תנאי המכרזים אין אפשרות לזכות במקביל ב-2 המכרזים ומי שיזכה במכרז אחד מבין השניים, לא יוכל לזכות במכרז השני.

המכרז כולל תוספת של 10 קווים בינעירוניים ו-2 קווים עירוניים בכל ימות השבוע, כשבסך הכול יהיו 17 קווים בינעירוניים ו-3 קווים עירוניים במשך כל שעות השירות, בסוף שבוע ובמועדים יהיו עוד 5 קווים בינעירוניים ייעודים למקומות נוספים, זאת בנוסף ל-3 קוים בינעירוניים נוספים המופעלים על ידי חברות אחרות שנשארים במתכונתם הנוכחית.

במקביל נערך שדרוג בקווי השירות הקיימים ובסך הכול מתוכננות במכרז תוספות של מאות נסיעות כל שבוע והכפלת השירות מהמצב הנוכחי. מכרז אלעד החדש משותף באשכול אחד עם בקעת אונו והאזור, מה שיכול לתת מענה ואפשרויות תגבור במועדים ואירועים מיוחדים.

שמואל גרוסברד - מחזיק תיק התחבורה בעיריית אלעד אומר כי "בהכנת מכרז זה הוכנסו מאות פרטים החשובים לנוסעים תוך כדי ירידה לפרטים הקטנים ביותר, כשאפילו לוחות זמנים כבר נקבעו מראש".

עוד אמר כי "כידוע, תחבורה ציבורית טובה וזמינה מונעת אבטלה ולכן במכרז החדש ישנו דגש על מקומות לימודים ותעסוקה, ובנוסף לתגבור המסיבי בקווי בני ברק וירושלים, ישנם קווים חדשים לפארק אפק בראש העין, לקריית שדה התעופה, לשוהם, קו ישיר לקריית אריה בפ"ת דרך כביש מכבית, תגבור של 400% בקו לתל אביב ותגבור של 100% בקו לרכבת קסם דרך ראש העין שיפעלו במשך כל שעות היום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר