נתניהו מונע הקמת ערוץ טלוויזיה פלסטיני

רה"מ בנימין נתניהו, המכהן גם כשר התקשורת, הורה למנוע את עלייתו של "ערוץ פלסטין 48", שהיה אמור לעלות מחר לאוויר. תיערך בדיקה באשר למימון הרשות (ברנז'ה)

מסיבת העיתונאים הפלסטינית (מתוך ynet)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, המכהן גם כשר התקשורת, הורה הערב (רביעי) לאנשי משרדו למנוע את עלייתו של "ערוץ פלסטין 48", ערוץ טלוויזיה חדש שאמור לעלות מחר לאוויר ומיועד לציבור הערבי בישראל.

בנוסף, נתניהו הורה לבדוק את עניין המימון של הערוץ, המגיע מהרשות הפלסטינית. נתניהו הורה למנכ"ל המשרד, שלמה פילבר, וצוותי הפיקוח והאכיפה במשרד לבדוק את חוקיות פעולות התחנה. בנוסף, נתניהו הורה לבחון שימוש בכל האמצעים הפליליים והמינהליים העומדים לרשות המשרד כדי למנוע את שידורי התחנה.

מוקדם יותר היום נערכה מסיבת עיתונאים חגיגית בנצרת לכבוד תחילת השידורים מחר. במסיבת העיתונאים השתתף שר התקשורת הפלסטיני ריאד חסן שאמר כי הערוץ "ייתן במה גם לצד האחר, גם לאנשי ימין ושרים בממשלה".

"המטרה היא לתת במה לאזרחים הערבים כדי שיחשפו בעולם הערבי את כל מה שהם עוברים מבחינת התרבות והקשיים החברתיים והכלכליים. אנחנו שוקלים ברצינות להקים ערוץ של שידור ישיר בתוך הקו הירוק. אין כאן שום כוונה לפגוע בשלטון החוק של מדינת ישראל" אמר חסן במסיבת העיתונאים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר