אימה בפתח תקווה

לאחר רימון ההלם: תוגברה האבטחה סביב אוריאל בוסו

במשך שעות ארוכות עמלו חבלני משטרה רבים לטפל ברימון ההלם שהונח על דלת רכבו של מ"מ ראש עיריית פתח תקוה אוריאל בוסו • הרימון הונח על דלת הרכב בעת שבוסו שהה בשיעור תורה • בעקבות הנחת הרימון הוחלט במשטרה על תגבור האבטחה סביבו • בוסו ל"כיכר השבת": "אמשיך בעשייה" (חרדים)

(צילום: א.ל., כיכר השבת)

כוחות משטרה גדולים, חבלנים, כלבנים ומפקדי המשטרה עמלו אמש (רביעי) במשך שעות ארוכות אמש כדי לטפל ברימון ההלם שהונח על דלת רכבו של סגן וממלא מקום ראש עיריית פתח תקווה אוריאל בוסו (ש"ס) בעת שהלההשתתף בסיום מסכת בביתמדרש ברחוב פיכמן בעיר.

חבלני המשטרה ניטרלו את הרימון ולקחו את הרכב למעבדה לזיהוי פלילי כחלק מחקירת המקרה, כאשר זו הפעם השניה בה כפי הנראה גורמים עבריינים מנסים לאיים על סגן ראש העיר אוריאל בוסו.

כוחות המשטרה סרקו את כל האזור מספר פעמים בניסיון למצוא מידע כלשהו אחר מניחי הרימון ובמקביל החלו בבדיקה האם באזור מוצבות מצלמות האבטחה.

במהלך שיחה עם "כיכר השבת" בזירת האירוע אמר בוסו כי הוא לא זוכר איומים כלשהם כלפיו בתקופה האחרונה אך עם זאת הצהיר כי ימשיך בקו אותו הוא מוביל. "כפי שהמשכתי בעשייה הציבורית בפעם שעברה כך אמשיך גם כעת", אמר.

בוסו, שחזר את הרגע בו חשף את הרימון ואמר: "הגעתי לכאן להשתתף בסיום מסכת, כאשר יצאתי וחזרתי לרכב, באתי לפתוח את הדלת והרגשתי כי מונח שם חפץ כלשהו, הארתי עם פנס הטלפון וראיתי את הרימון ומהרתי להזעיק את המשטרה".

"הייתי בכמה מקמות במהלך הערב, הם כנראה עקבו אחריי עד לרחוב צדדי וחשוך בו לא יראו אותם וניצלו זאת כדי הלניח את הרימון", הוא מעריך.

ראש עיריית פתח תקווה איציק ברוורמן הגיע למקום היישר משדה התעופה לאחר מספר ימים בהם שהה בחו"ל, שוחח עם מפקדי המשטרה ועם ממלא מקומו מש"ס וחיזק את ידיו. "אני מקווה שתצליח להירדם ותהיה בסדר", אמר ברוורמן לבוסו.

קצינים בכירים במשטרה אמרו בעקובת האירוע החמור כי "אנו רואים את הדבר בחומרה, לא ניתן לעבריינים לאיים או לסחוט אישי ציבור".

בעקבות האירוע החליטה המשטרה לתגבר את האבטחה סביב בוסו ומאבטח אישי ילווה אותו 24 שעות ובנוסף ביתו של בוסו יאובטח במשך כל שעות היממה.

כבר אמש, במקביל לבדיקת הרימון שהונח, הגיעו כוחות גדולים של שמטרה לביתו של בוסו, ערכו סריקות והחל באבטחת הבית.

כזכור לפני כשנה וחצי, בשעת לילה מאוחרת, שעה קלה לאחר שחזר לביתו, התפוצץ מטען חבלה מתחת לרכבו של בוסו, לא היו נפגעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר