שינוי כיוון בטלוויזיה הישראלית? ערוץ 10 מחפש כתבים חרדים וערבי

לפי הדיווח, חברת החדשות של ערוץ 10 מנסה לאתר כתבים חרדים, אתיופים וערבים, וכן בעלי עמדות ימניות ונשים. רביב דרוקר: "זה לא יכול להיות שאנחנו נהיה יותר מדי הומוגנים" (מדיה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

מערכת החדשות של ערוץ 10 מחפשת כתבים ופרשנים מהמגזר החרדי, הערבי, האתיופי והרוסי וכן כתבים בעלי עמדות פוליטיות ימניות ומהמגדר הנשי, כך דווח היום (חמישי) בוואלה ברנז'ה. לפי הדיווח, מטרת המהלך היא לאפשר בתוך שנה ביטוי רחב יותר למגזרים השונים.

בדיווח צויין המפגש שערך השבוע מנכ"ל חברת החדשות של הערוץ גולן יוכפז עם קבוצת עיתונאים חרדים, כחלק מהניסיונות לאתר כתב חרדי. עוד דווח כי בכינוס עובדים שנערך לפני כחודש וחצי התבטא עיתונאי ערוץ 10 רביב דרוקר על כך שיש צורך ב"גיוון" במסך הערוץ, מה שזכה לגיבוי ממנכ"ל הערוץ ומנכ"ל חברת החדשות.

דרוקר אמר לוואלה ברנז'ה כי "מה שיפה במדיניות הזו זה שהיא באה ממקום נקי. אני דוחף לזה שנים, חייבים להיות יותר ימנים, יותר רוסים, יותר ערבים ויותר חרדים. זה לא יכול להיות שאנחנו נהיה יותר מדי הומוגנים".

לדבריו: "החברה תמיד הייתה במאבקי הישרדות וקיום ואף אחד לא הצליח להתפנות ולחפש את הכתבים האלו, וצריך לחפש, זה מאמץ אקטיבי, לא מדובר בבוגרי גלי צה"ל שמגיעים באופן טבעי. ועכשיו מנהלי הערוץ וחברת החדשות שמו את זה כיעד חד משמעי. אמנם מפעם לפעם הביאו לחברה מי שלא נראים כמו התו של אשכנזי, שמאלני, חילוני, זכר, אבל זה לא מספיק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר