האדמה תבלע המתנגדים לישראל

כל מדינה שתהיה בשלום עם מדינת ישראל, תהיה לה ברכה והצלחה. כל מדינה, ראש ממשלה או נשיא, שירצו ללכת נגד מדינת ישראל - האדמה תפתח את פיה ותבלע אותם (המסר השבועי)

הרב ניר בן ארצי | כיכר השבת |
הרב ניר בן ארצי (צילום: באדיבות תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, הוא מנהיג את העולם, רוצה להביא את העולם למצב של אהבת חינם ללא שום אינטרס, לשחוט את היצר הרע מן העולם כדי שהעולם כולו יהיה בלי יצר הרע שישפיע עליו. היהודים יתקדשו, יהיו קדושים וטהורים, יעלו במעלות הרוח וכל הגויים שיישארו בעולם יעבדו את עם ישראל באהבה.

כל מדינה וארץ שיהיו בשלום עם מדינת ישראל, תהיה להם ברכה והצלחה בכל. כל מדינה או ארץ, ראש ממשלה או נשיא, שירצו ללכת נגד מדינת ישראל ולקחת חלקים מארץ ישראל, בורא עולם יעשה להם כמו שעשה לקורח - האדמה תפתח את פיה ותבלע אותם.

בורא עולם אוהב את אדמת הקודש, את ארץ ישראל, זה הבית שלו, זה המקום שלו ואוי ואבוי למי שירצה לגעת באדמת הקודש. רק היהודים ראויים לגור בארץ ישראל! גוש קטיף, שגזלו הגויים, הוא לא פתח ללקיחת חלקים מארץ ישראל. תזכרו טוב: כל אדם, נשיא או ראש ממשלה, ארץ או מדינה, שירצו לגעת ולקחת חלקים מארץ ישראל - אוי ואבוי לנפשם ולרוחם, האדמה תבלע אותם. מידה כנגד מידה: רוצים לקחת חלקים מאדמת ארץ ישראל - האדמה תבלע אותם.

העולם כולו גוג ומגוג ובמדינת ישראל - שקט ושלווה, הגנה ושמירה. ענן אש עוטף את גבולות מדינת ישראל, ועם כל זה עם ישראל צריך להישמר 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם', ואני שומר מעליכם. כל מי שעושה מחלוקת במדינת ישראל, בסופו של דבר הוא יתלקח. כל מי שמרמה, גונב, עושה מעשי זימה, משחד או עושה פרוטקציה - יתגלה במערומיו לעיני כל ישראל בתקשורת.

בחודשים האחרונים, יודע הסיטרא אחרא, יצר הרע בעולם, שמשיח עומד להימלך, וגדודיו יורדים בכמויות אדירות, כדי לעשות מחלקות וסכסוכים בין יהודים, בתוך משפחות וזוגות נשואים, בין חברים ושותפים - צריך להיזהר מזה ולא להיסחף, הסבלנות משתלמת! אמונה תמימה בקדוש-ברוך-הוא - היא מעל הכל!

חלק גדול מהערבים בארץ ישראל הם אנטישמיים, מתסיסים, מפעילים הפגנות, מרגלים בישראל ומעבירים מידע וידע לערבים סביבנו. חברי הכנסת מסובכים עם עצמם, אחד נגד השני. כל מי שרוצה לשמור על אדמת הקודש ולא לתת חלקים ממנה לגויים - רבים איתו. שחברי הכנסת לא ישכחו, שארץ ישראל היא קטנה מאוד בעולם ומטרת הערבים לזרוק אותנו מהארץ לים, כי אף מדינה לא תקבל את היהודים.

החמאס אומר שלא הוא ירה, אבו מאזן אומר שהוא לא יודע על מה מדברים, וכולם כאילו כל כך תמימים, מסכנים ומתוקים, הפנים משדרות תמימות ומסכנות - הכל זיוף, כולם יד אחת, מאורגנים ביחד! החמאס ממשיך לחפור מנהרות, מכין חיילים חדשים, תחמושת חדשה ומשוכללת. החמאס ואבו מאזן הם כולם כנופיה אחת מלוכדת. הם לא רוצים שלום ולעולם לא ירצו!

ממשלת ישראל - תפסיקו לחיות באשליות ותפסיקו לפחד מארצות העולם - יש ריבונו של עולם שברא את העולם. מי שברא את העולם יודע גם להחריב חלק מהעולם, ויודע גם להעלים חלק מהאנשים בעולם. לא כדאי להם לנגוע באדמת הקודש, הם משחקים בחייהם!

ברצועת עזה לפקוח מאתיים עיניים, אין פניהם לשלום. הערבים בתוכנו וסביבנו מזרימים כמויות של סמים, אלכוהול ומשקיעים מאמצים לגרור להימורים ולגרום להתבוללות, כדי לפגוע בנוער היהודי וכדי שחס ושלום, בעוד ארבע-חמש שנים, לא יהיו בצבא-הגנה-לישראל חיילים כמו שצריך. לא הולך להם בכוח אז הם הולכים בדרך הנחש, בשקט בשקט מוכרים סמים בזול, שתיה חריפה בזול, דוחפים להימורים ומשדלים להתבוללות של בני ובנות ישראל.

הורים צריכים לפעול וממשלת ישראל צריכה למנות שר שישגיח על נושאי הסמים והאלכוהול, ההימורים וההתבוללות – לזה צריך שר! זה מחלחל בשקט בשקט והורס את הנוער היהודי של עם ישראל. תתעוררו, תתעוררו ועוד פעם תתעוררו!

במצרים, אמרנו מהפכה - תהיה מהפכה! תזכרו טוב, הם רוצים לחסל את סיסי. סיסי אל תאמין לאף אחד, רוצים להרוג אותך. בסוף יעשו מהפכה. גם החמאס עובד קשה לפרוץ במצרים. ירדן מחכה ומצפה שיתנו לה, חס ושלום, חלקים מארץ ישראל. הקדוש-ברוך-הוא כועס עכשיו, הוא ירמוס ויהרוס את ירדן.

סוריה נמחקה ותמשיך להימחק, תהיה קמח. המורדים בשליטה חזקה והדרוזים התעוררו פתאום. דאע"ש חוגג בסוריה, חמאס חוגג בסוריה, מורדים חוגגים בסוריה, חיזבאללה חוגג בסוריה - כולם חוגגים בסוריה. מגדל בבל ביבשה! בורא עולם אל-נקמות! נסראללה חיזבאללה, איראן לא יכולה להעביר להם תחמושת.

תורכיה, הקדוש-ברוך-הוא השפיל את ארדואן עד הקרקעית, כי הוא רצה להיות עם דאע"ש. הקדוש-ברוך-הוא מעלה ומוריד. לעיראק אין תקנה, היא תיהרס לגמרי. איראן צוחקת על כולם ומשקרת לכולם בתקשורת. היא ממשיכה בשקט בשקט ובשלווה, לייצר עשרה טילי אטום בבת אחת. כל ארצות ערב מקנאות בישראל!

ארצות הברית רוצה להראות את כוחה מול רוסיה. ארצות הברית היא כמו טווס ורוסיה כמו תנין. רוסיה עובדת בשקט בשקט וארצות הברית - ברעש. מלחמת גוג ומגוג, היא לא בישראל ולעולמי עולמים לא תהיה בישראל!

איתני הטבע ימשיכו להתחזק מיום ליום, הרי געש, רעידות אדמה קשות, שיטפונות, רוחות, סערות קשות. מדינות ימשיכו להסתכסך ביניהן, כל יום יותר גרוע. האנטישמיות תתגבר ותתגבר, שלב אחרי שלב. בורא עולם מגרד ומגרש את היהודים מאירופה ובמקביל גם מארצות הברית ועוד מדינות.

בישראל מכינים בתים ונדל"ן וגם אם יכינו מיליון בתים - הכל יתאכלס ביהודים. לפי קצב הבנייה, והקצב חזק במדינת ישראל, ככה באים עולים חדשים ומתיישבים. אם יבואו מיליוני יהודים ולא יהיה מקום, יתנו להם לגור בבתי מלון – אל דאגה.

צרפת: יהודים, לברוח דחוף מצרפת! עוד מעט הכל יתהפך ויהודים יברחו משם בלי למכור את הבתים והעסקים - הנה הוזהרתם! צרפת היא המקום הכי חם, היא המקום הראשון שצריך להסתלק ממנו ולבוא דחוף לארץ ישראל! הכלכלה במדינת ישראל היא הטובה ביותר בעולם.

עם ישראל, צריך לתת גיבוי לחיילי צבא-הגנה-לישראל ולא להאמין לתקשורת. בורא עולם לוקח אליו לשמיים אנשים מכל הסוגים, כי מלמעלה יש להם כוח לעזור לעם ישראל, יותר מאשר מלמטה.

מלך המשיח בן דוד פועל ועובד 24 שעות ביממה, מגן על כל יהודי ויהודי ובקרוב מאוד, בקרוב מאוד מאוד, יתחיל לפעול בפרהסיה!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר