גל טרור

שוטר מג"ב נדקר בשער שכם וירה לעבר המחבל

כוחות הצלה הוזעקו הבוקר לשער שכם בעיר העתיקה בירושלים בעקבות דיווח על שוטר מג"ב שנדקר בצווארו בידי מחבל פלסטיני • השוטר נפצע באורח אנוש ופונה לשערי צדק כשהוא מורדם ומונשם • המחבל הדוקר, בן 18, נורה בידי השוטר הפצוע, נפצע באורח אנוש והוכנס לניתוח ב"הדסה" (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: גיל יוחנן - YNET)

פיגוע דקירה: כוחות הצלה הוזעקו הבוקר (ראשון) לשער שכם בעיר העתיקה בירושלים בעקבות דיווח על שוטר מג"ב שנדקר בידי מחבל פלסטיני.

השוטר נפצע באורח אנוש הוא מטופל במקום בידי כוחות ההצלה שמבצעים בו פעולות החייאה, ופונה לחדר הטראומה בבית החולים שערי צדק בעיר, כשהוא מורדם ומונשם.

המחבל הדוקר, צעיר בן 18 - תושב השטחים, נורה בידי השוטר הפצוע וכמצבו מוגדר אנוש. הוא הוכנס לניתוח בבית החולים הדסה עין כרם בעיר.

הסכין בה נדקר לוחם מג"ב (צילום: דובר המשטרה)

מפקד מחוז ירושלים ניצב צ'יקו אדרי, שיבח את פעילות לוחם מג״ב שנדקר, ״התגובה המהירה על אף הפציעה הקשה, הביאה לסיומו המיידי של האירוע ומנעה פגיעה בחפים מפשע נוספים. הלוחם פעל במקצועיות הראויה לכל שבח ואני שולח מפה ברכת רפואה מהירה ושלמה ללוחם האמיץ.

"משטרת ירושלים ערוכה לכל תרחיש, אנו פרוסים עם כוחות גדולים בשטח לשמירה על בטחון התושבים. אנו מקיימים הערכות מצב כל העת ומתאימים את היערכותנו בהתאם.

"משטרת ירושלים על כל שוטריה ולוחמי מג״ב ימשיכו בפעילותם הנחושה וייפעלו לסיים במיידי כל אירוע אלים, כפי שפעל היום לוחם מג״ב שנדקר״.

מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 10:36 נמסר למד"א מרחב ירושלים שני פצועים ככה"כ כתוצאה מדקירות סמוך לשער שכם בירושלים. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי במקום".

ביום שישי אירע פיגוע ירי, כאשר שני צעירים יהודים שבו מרחצה במעיין סמוך ליישוב דולב, נעצרו ליד פלסטיני שביקש את עזרתם וספגו ירי מטווח אפס. כתוצאה מכך נקבע מותו של דני גונן הי"ד שהובא אמש למנוחות בבית העלמין בלוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר