מעצב הבגדים הכי צעיר בעולם הוא הומלס בן 10

הילד הזה הוא הוכחה שיש טוב בעולם: חוויאר בן ה-10 חווה שנים קשות כהומלס. היום, הוא מעצב בגדים לילדים במצוקה במכונת התפירה של אמו עם בדים שהוא רוכש מכספו (סטייל)

חוויאר אליוט (צילום: מתוך דף הפייסבוק Clothes for Charity by the Elliott Family)

הכירו את חוויאר אליוט בן ה-10 מאריזונה, ארה"ה - מעצב הבגדים הכי צעיר בעולם שמבלה את זמנו הפנוי בתפירת בגדים לילדים חסרי בית מבדים שהוא רוכש בכספו. לא רק בגלל נדיבות ליבו, אלא כי עד לפני זמן קצר, חוויאר היה באותו מקום בדיוק.

לפי הדיווח ב-Huffington Post, כאשר אביו של חאווייר חזר משירותו בעיראק, הוא חווה הפרעת דחק פוסט-טראומטית (הַלֶּמֶת), שגרמה לכך שמשפחתו איבדה את ביתה. הם התגלגלו בין מקלטים לרחובות, וחוויאר סבל משנים קשות כהומלס.

כיום, לאחר משפחת אליוט הצליחה לעמוד על רגליה ומתגוררת בבית, חוויאר מסרב לשכוח את התקופה הקשה והחליט לסייע לילדים שנמצאים במצוקה זהה וגדלים ללא בית ומגן.

בעזרת מכונת התפירה של אמו ובדים שהוא רוכש בכספו, חוויאר מעצב בגדים בגזרות נוחות לילדים חסרי בית.

חוויאר אליוט בפעולה (צילום: מתוך דף הפייסבוק Clothes for Charity by the Elliott Family)

"הרעיון בא לו מהסבל שעבר, וכעת הוא רוצה לסייע לאנשים במצב דומה" אמרה אמא שלו, סטפני אליוט. "אנחנו צריכים לחלוק משלנו לחסרי הבית" הוסיף חוויאר.

כעת, מחפש חוויאר תרומות כדי להגדיל את ייצור הבגדים. לשם כך הוקם עמוד פייסבוק בשם "בגדים לצדקה באמצעות משפחת אליוט" (Clothes for Charity by the Elliott Family).

בפוסט שפרסם בדף, קורא חוויאר: "המשימה שלנו התחילה. באמצעות תרומות נדיבות מאוד, יש לנו התחלה מצוינת לעזור לנזקקים. אם אתם מעוניינים לתרום מכונת תפירה, בדים, חוטים, מחטים או כל דבר שאנו עשויים להזדקק לו, אל תהססו לשלוח הודעה פרטית או למייל ste2140198@maricopa.edu.".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר