פיגוע דקירה בשער שכם

לוחם מג"ב מונשם ומורדם; "מראה סימני התעוררות"

בבית החולים שערי צדק ממשיכים להילחם על חייו של לוחם משמר הגבול שנפצע הבוקר בפיגוע הדקירה בשער שכם בירושלים • מנהל מערך הטראומה ב'שערי צדק', ד"ר עופר מרין סיפר כי הלוחם הגיע "במצב אנוש עם מספר רב של פגיעות" • לאחר שנותח נמסר כי הוא מונשם ומורדם ומראה סימני התעוררות (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ד' בתמוז תשע"ה | 21.06.15
זירת הפיגוע, הבוקר (צילום וידאו: מתוך ynet; תמונה: יונתן סינדל / פלאש 90)

פיגוע הדקירה בירושלים: בבית החולים שערי צדק ממשיכים להילחם על חייו של לוחם משמר הגבול שנפצע הבוקר (ראשון) בפיגוע הדקירה בשער שכם בירושלים.

מנהל מערך הטראומה ב'שערי צדק', ד"ר עופר מרין סיפר לכלי התקשורת כי "לוחם משמר הגבול הגיע אלינו במצב אנוש עם מספר רב של פגיעות".

"הפגיעות מדקירה בעיקר בצוואר ובחזה ועם דקירה אחת בלבו של הנפגע. המצב נכון לרגע זה התייצב", עדכן ד"ר מרין אך הוסיף כי "לצערי יש עדיין סכנה לחייו".

בשעות הצהריים, לאחר שנותח, נמסר כי הלוחם מאושפז כשהוא מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ במצב יציב. עוד נמסר כי "הלוחם מראה סימני התעוררות ראשונים".

מוקדם יותר, מפקד מחוז ירושלים ניצב צ'יקו אדרי, שיבח את פעילות הלוחם ואמר כי "התגובה המהירה על אף הפציעה הקשה, הביאה לסיומו המיידי של האירוע ומנעה פגיעה בחפים מפשע נוספים. הלוחם פעל במקצועיות הראויה לכל שבח ואני שולח מפה ברכת רפואה מהירה ושלמה ללוחם האמיץ".

כפי שדווח מקודם יותר, מחבל פלסטיני בן 18 דקר ופצע קשה לוחם מג"ב כבן 20 בשער שכם בעיר. הלוחם הספיק לירות במחבל ולפצוע אותו באורח אנוש.

מהחקירה עולה כי המחבל הוא שוהה בלתי חוקי, בן 18 תושב הכפר סעיר שליד חברון. המחבל פונה לבית החולים 'הדסה'.

התפללו לרפואת הלוחם - רז בן כרמלה לרפואה שלימה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר