צפו: רגע פיגוע הדקירה בירושלים

סרטון שעלה לרשת מתעד את רגע פיגוע הדקירה בי-ם ואת הירי של השוטר לעבר המחבל. בפיגוע נפצע שוטר מג"ב באורח אנוש ובשעות האחרונות יצא מכלל סכנה. צפו (בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(מתוך עמוד הפייסבוק של "רוטר.נט")

סרטון שעלה הערב (ראשון) לרשת מתעד את רגע פיגוע הדקירה הבוקר בירושלים ואת הירי של השוטר שנדקר לעבר המחבל.

הסרטון הועלה בדף הפייסבוק של "Rotter.net", שם נטען כי ייתכן ומי שתיעד את האירוע ידע מראש על כוונת המחבל. "מפגע בודד? "במקרה" היה שם צלם ערבי "במקרה" הצלם אמר "אללה הוא אכבר" בזמן הצילום" נכתב בדף. "אל תתנו שימשיכו למכור לכם את השטות של המפגע הבודד הכול מתוכנן ומאורגן היטב".

כזכור, מוקדם יותר היום דקר מחבל פלסטיני, בן 18, בשער שכם בירושלים לוחם מג"ב כבן 20 ופצע אותו באורח קשה. מהחקירה עולה כי המחבל הוא שוהה בלתי חוקי, בן 18 תושב הכפר סעיר שליד חברון. המחבל פונה לבית החולים 'הדסה'.

בבית החולים שערי צדק ממשיכים להילחם על חייו של לוחם משמר הגבול שנפצע בפיגוע. מנהל מערך הטראומה ב'שערי צדק', ד"ר עופר מרין סיפר לכלי התקשורת כי "לוחם משמר הגבול הגיע אלינו במצב אנוש עם מספר רב של פגיעות". "הפגיעות מדקירה בעיקר בצוואר ובחזה ועם דקירה אחת בלבו של הנפגע. המצב נכון לרגע זה התייצב", עדכן ד"ר מרין אך הוסיף כי "לצערי יש עדיין סכנה לחייו".

בשעות הצהריים, לאחר שנותח, נמסר כי הלוחם מאושפז כשהוא מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ במצב יציב. עוד נמסר כי "הלוחם מראה סימני התעוררות ראשונים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר