המשטרה מנעה הפגנה של יהודים במקום הפיגוע

משטרת ירושלים מנעה הפגנה של פעילי ימין בשער שכם, המקום בו בוצע הבוקר פיגוע דקירה, זאת כמחאה על אוזלת ידה של ממשלת ישראל בטיפול ב"מפגעים הבודדים". צפו(בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: עוצמה יהודית)

משטרת ירושלים מנעה אחר הצהריים (ראשון) מפעילי ימין לערוך הפגנה במקום פיגוע הדקירה הבוקר, בשער שכם בירושלים. לטענת השוטרים, ההפגנה עלולה לגרום לשפיכות דמים מיותרת.

מדובר בכמה עשרות פעילים של תנועת 'עוצמה יהודית', שבאו להפגין בשער שכם, המקום בו בוצע הבוקר פיגוע הדקירה בו נפצע באורח קשה לוחם מג"ב. כאמור, כוחות משטרה שהגיעו למקום לא אפשרו לפעילים לערוך במקום הפגנה.

המפגינים, בראשם פעיל הימין ברוך מרזל, קראו לממשלת ישראל להתעשת רגע לפני "הפיגוע הבא" כלשונם, ולדאוג לביטחון התושבים במקום להפקירם לחסדי המחבלים.

ברוך מרזל אמר כי "משטרת ירושלים ומשטרת ישראל בפשיטת רגל מוחלטת באבטחת העיר ירושלים. כל יום יש עשרות פיגועים בעיר והמשטרה חסרת אונים ומחפשת תירוצים. כששוחטים שוטר באמצע היום עם צלם שמתעד את זה
בשידור חי המשטרה טוענת שזה מפגע בודד".

לדבריו, "בסופו של דבר ההפגנה הזו מלמדת הכל: יש כאן הפגנה והמשטרה חוסמת את היהודים ולא את המחבלים ושולחת שוטרי יס"מ נגד המפגינים כי מפחדים ממה יגידו הערבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר