הפת"ח משווה בין ישראל ודאעש

השוואה מקוממת מביתו של נשיא הרשות הפלסטינית אבו מאזן. בימים האחרונים משווה הרשות הפלסטינית ותנועת הפתח, בין ארגון הטרור הקיצוני דאע"ש ומדינת ישראל (מדיני)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הקריקטורה (צילום: ikhwansyria.com)

השוואה מקוממת מביתו של נשיא הרשות הפלסטינית אבו מאזן מעוררת כעס רב בישראל. בימים האחרונים משווה הרשות הפלסטינית וכן תנועת הפתח, בין ארגון המדינה האסלאמית דאע"ש ומדינת ישראל.

בימים אלו הן מופצים סדרת קריקטורות בפרסומים רשמיים של מכון 'מבט לתקשורת הפלסטינית', מהן עולה המסר המוקמם המשווה בין הארגון האכזרי שרוצח בדם קר את אויביו לביו מדינת ישראל.

באחת הקריקטורות מבקשים הפלסטינים להעביר מסר לפיו ישראל וארגון המדינה האסלאמית הן בעלות ברית. בקריקטורה נראים חיילי צה"ל ורוצחי דאע"ש כשהם ניצבים עומדים חבוקים כשותפים בקרב יריות.

על הקסדה של אחד החיילים הופיע מגן דוד ועל קסדת השני מופיעה המילה "דאעש". הכותרת של אותה קריקטורה: "שני פנים של אותו מטבע".

זו אינה הפעם הראשונה שבה הפלסטינים משווים את ישראל לארגון רצחני. לפני מספר חודשים הוצג ראש הממשלה נתניהו כשהוא עומד על פסל של יונה ועורף את ראשו באמצעו פטיש ולצד זאת נכתב "נתניהו: 'לא יהיו נסיגות חדשות מהשטחים הפלסטיניים!'".

הפת"ח משווה בין ישראל ודאעש

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר