דיווח

חצור הגלילית: ילד חרדי טבע למוות בבריכה

כוחות הצלה הוזעקו לבריכה בחצור הגלילית לאחר שהתקבל דיווח על ילד שטבע במקום. מצבו הוגדר אנוש וכוחות ההצלה ביצעו בילד פעולות החייאה. לאחר שעה קלה נקבע מותו (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

אסון בחצור הגלילית: כוחות הצלה הוזעקו בשעה האחרונה (שלישי) לבריכה בחצור הגלילית לאחר שהתקבל דיווח על ילד שטבע ונמשה מהמים.

כוחות ההצלה העניקו לילד טיפול רפואי ראשוני תוך כדי ביצוע פעולות החייאה ולאחר מכן הוא הובהל לבית החולים זיו בצפת כשמצבו מוגדר אנוש. שעה קלה מאוחר יותר נקבע למרבה הצער מותו של הילד.

משה גולדברג, מתנדב מיחידת האופנועים של איחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי למקום הילד שטבע היה ללא הכרה לאחר שנמשה מהמים על ידי המציל. יחד עם מתנדבים נוספים ביצענו פעולות החייאה מתקדמות כולל מתן שוקים חשמליים וכשחזר דופק הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים זיו בצפת כשמצבו מוגדר קשה".

לדבריו, "נמסר לנו כי הילד הגיע לבריכה עם תלמידי כתתו במהלך טיול ולמרבה הצער טבע בבריכה".

דובר מד"א זכי הלר מסר: "בשעה 21:10 נמסר למד"א מרחב ירדן על ילד שנמשה מהמים לאחר שטבע בבריכה בחצור. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי לילד כבן 12 ומבצעים פעולות החייאה במקום".

מהמשטרה נמסר: "דווח כעת על נער כבן 12 אשר טבע בבריכת שחיה בחצור הגלילית. בדקות אלו צוותי מד"א מבצעים בו החייאה בבריכה. שוטרי תחנת ירדן נמצאים בזירה וגובים עדויות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר